Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een goede Telefoon met fotocamera

Pagina: 1
Acties:

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11 22:21
Nou, ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel Telefoons tegenwoorden met een camera er in.

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe fotocamera te kopen voor vacanties etc, maar mijn abonnement van Hi 25 verloopt binnenkort, en mag een nieuwe telefoon uit zoeken. Het is dus niet de bedoeling dat de camera in de telefoon een echte fotocamera hoeft te vervangen. Wel is het de bedoeling dat de foto's die ik er mee maak, netjes moeten zijn.

Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk.
Het lieft heb ik geen flip-phone, lijkt me erg onhandig.

Ik heb al even rond zitten kijken, en heb een aantal goeie telefoons gezien. Maar ik weet dus niet welke op dit moment goed is, en welke ongeveer in mijn prijs categorie past.

Ik zat te denken aan een telefoon die ik gratis krijg gelevert bij een Hi€25 abo. het mag natuurlijk wat minder zijn, pas ik me wel aan.

Ik heb even rond gekeken, en zo gauw geen ander topic gezien die dit zegt. Het is natuurlijk erg makkelijk om te vragen "welke is het beste" maar ik heb me er niet genoeg in verdiept.

Bedankt ;)

Neil

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:40
Waarom ga je geen initiële keuze maken door bv in jouw abonnementskeuzemogelijkheid te bepalen welke foons jij wel en niet mooi vindt. In die selectie kun je dan gaan kiezen, staat het merk mij aan, hoe is de camera in de foon, hoe zijn de recensies, etc. etc. Zo kom je m.i. tot een gedegen keuze voor een bepaald merk of bepaalde type foon. Anders wordt het wel erg lastig en zie je inderdaad door de bomen het bos niet meer.

Een bos welke wij hier niet 1,2,3 voor jou zomaar kunnen kappen, want wie zijn wij om te bepalen wat jij nu mooi vindt ;)

Mijn tip is dus zoals ik in de 1ste alinea geschreven heb, en daarna jouw ervaringen, jouw keuzes, jouw motivaties in dit topic uit een te stippen. Dan pas kan er ook een gefundeerde discussie ontstaan over wat nu goed of slecht is.

Succes :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 07:58
het enige dat ik kan zeggen is dat ik weet dat de sony ericsson K800i supermooie fotos maakt .. vind ik dan he ;)

• Neiltwo2
ik denk dat ik idd voor de K800i ga.. hij ziet er goed uit, en de fotos zijn mooi. Ik ga naar the phone house, even kijken hoe hij er in het echt uit ziet.

weet iemand misschien waar ze leuke aanbiedingen hebben? want die HI€25 neem ik zowiezo, maar zijn er winkels waar je er iets bij krijgt ofzo?

Neil

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:57
Op de Hi site krijg je 5 euro korting per maand op 2 jarig Hi25

• Neiltwo2
ook als ik verleng? wat is eigenlijk het voordeel van verlengen tov een nieuw abonnement? een soort instap prijs?

Neil

• Neiltwo2
ik zie allemaal rare dingen

Ik ben dus op zoek naar Hi €25 K800i en verleng mijn huidige €25 abo

Hisite : vraagt €69, wel krijg ik €5 per maand
Phonehouse (waar ik de oude heb gekocht) : €0, geen korting oid
gsm-shop.nl : €59 voor het toestel, geen korting

Neil

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
Neiltwo2 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:55:
ik zie allemaal rare dingen

Ik ben dus op zoek naar Hi €25 K800i en verleng mijn huidige €25 abo

Hisite : vraagt €69, wel krijg ik €5 per maand
Phonehouse (waar ik de oude heb gekocht) : €0, geen korting oid
gsm-shop.nl : €59 voor het toestel, geen korting
Primafoon alkmaar, verlengen 1 jaar hi €25 niets bij betalen. Waarschijnlijk in andere filialen ook.
Pagina: 1