[WIN 2003] Partitioneren

Pagina: 1
Acties:

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 00:43

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik zou graag willen weten welk programma ik kan gebruiken om op een Windows 2003 Server te partitioneren. Ik had zelf al geprobeerd met Partition magic, maar dat biedt geen ondersteuning voor serversystemen.

Na wat zoeken op Google kwam ik uit op Server Magic van Powerquest(nu Symantec). Alleen ik kan nergens meer een downloadlink daarvoor vinden, aangezien het allemaal naar de Symantec website verwijst en er geen onderdeel is voor Server Magic op hun website.

Dus ik verder gezocht en toen kwam ik uit op Acronis Partition Expert. Maar dat vind ik zelf een beetje onduidelijk, want ik kan bijvoorbeeld niet vinden hoe je partities kunt verkleinen of mergen.

Dus ik vraag me af of er nog andere software is om te partitioneren in Windows 2003.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou gewoon de Windows-cd zelf gebruiken bij installaie? En gewoon diskmgmt.msc als je naderhand nog iets wil aanpassen.

Verder heet het niet meer ServerMagic, maar Symantec Volume Manager Symantec Storage Foundation, daar ga je wat meer mee vinden :)

edit:
inmiddels is de naam nog een keer veranderd 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 04-11-2006 14:59 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
partition magic 8 werkt echt wel met servers.. vaak genoeg gedaan je moet alleen wel de win32 versie gebruiken en deze onder BartPE draaien

A wise man's life is based around fuck you

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 00:43

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
OK, bedankt voor de info

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler