[Internet en bellen pakket/voip] welke?

Pagina: 1
Acties:

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:00
Hallo
Ik zie nog steeds geen duidelijk overzicht met ervaringen welke provider(s) nu goed en redelijk zijn, dus stel ik de vraag weer: welk internet en bel pakket kan ik het beste nemen?
Ik heb al gekeken het 1 en ander bekeken op internet maar ben er nog niet uit.

De beste optie die ik nu zie is dat ik internet van @Home neem en ga bellen met Voip.
Ik woon in Groningen en volgens geruchten en wat andere info schijnt dat het meest stabiele en goedkoopste te zijn. Het zal ook wel het meeste werk zijn helaas.
Andere opties die ik heb zijn totaalpakketen van Speedlinq en Hetnet.
Ik lees veel reacties maar ja...dat zijn natuurlijk vnl reacties van slechte ervaringen, mensen die tevreden zijn hebben vaak minder de neiging om hun idee te uiten :) Dus echt een goed idee heb ik niet.
Ik ben niet dom met dit soort dingen, al zeg ik het zelf:), maar hoe doe ik dat met Voip? Ik hoorde iets van dat je je eigen telefoon kan aansluiten op de modem?

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 17:58
@ Home is geen optie ligt vaak plat (ondervindt ik wekelijks), de snelheid varieert enorm dus vere weg van stabiel.
Je moet altijd kabel hebben, neem je internetbellen via @home is een nog grotere drama.

Zodra ik kan stap ik over (woon ook in Groningen), en tot nu toe is Speedlinq voor mij de goedkoopste of InterNLnet (of iets dergelijks).

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Hetnet valt onder KPN Internetplusbellen, alleen is jouw ISP dan Hetnet. Het is uiteindelijk 1 pot nat. Momenteel praat de consumentenbond met KPN, omdat zij een enorme stroom aan klachten heeft ontvangen over de dienst. VOIP is nog echt in veel gevallen niet stabiel te noemen, zoals wij dat met de vertrouwde telefoonlijn ervaren. Als ik zelf naar de ISP's kijk, dan zou ik zeker niet voor Speedlinq gaan. Als je van goede service houdt, dan ben je daar op het verkeerde adres. Lees anders ook de topics met ervaringen per ISP. De zoekfunctie hier komt dan handig uit. Even een paar pagina's doorlezen en je krijgt al een redelijk beeld over de punt, die jij van belang vindt bij een provider.

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit met dezelfde vraag.

Via www.adslwinkel.nl heb ik al een aantal goedkope pakketten gezien.
Tele2 is ook een optie, maar na een telefooontje daarnaar toe ben ik erg bang voor de service (werd geband na weigeren tel.nr. te geven bij een vraag over welk modem men gebruikt).

Erg veel verschil in prijzen is er niet meer, de meeste pakketten liggen zo'n € 10,- uit elkaar.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Speedlinq 4096/1024 via KPN met Bellen. Geen problemen hier hoor. Wel 2 keer helpdesk gebeld en die helpen je best goed. Jammer dat die helpdesk zo duur is. :)

Verwijderd

Internet is het kiezen tussen kabel of DSL. Vervolgens kies je een goede ISP. xs4all is nog steeds 1 van de betere (en duurdere) maar je veel klachten hoort over Tele2 echter verschild dat per persoon/aansluiting. Bellen zou ik voor voipbuster gaan.
Pagina: 1