Ik ben in het bezit van een pc die onboard-video bezit. (PCI)
Aangezien ik bezig ben met een project om meerdere schermen te gebruiken bij Media Center 2005 heb ik er een PCI-E kaartje bijgeprikt met twee uitgangen.
Aangezien ik beide monitoren wil clonen kan dit niet via de twee uitgangen op de kaart, omdat de resoluties van mijn monitoren moeten verschillen (veel verschillen) en ik toch hetzelfde beeld wil hebben (fullscreen MCE).
Ik wil dus de Onboard er bij betrekken voor de tweede monitor.
Is dit mogelijk?
Onboard = PCI bus apparaat 2
PCI-E Kaart = PCU bus apparaat 0
Bios instellingen:
VGA: Auto, kaart geeft beeld, onboard geeft geen beeld
PEG, kaaft geeft beeld, onboard geeft geen beeld
On-Board, kaart geeft geen beeld, On-board geeft beeld totdat windows wil starten, waarschijnlijk omdat de driver van de kaart geinstalleerd is.
In windows zie ik maar 1 beeldschermadapter tegelijk
Aangezien ik bezig ben met een project om meerdere schermen te gebruiken bij Media Center 2005 heb ik er een PCI-E kaartje bijgeprikt met twee uitgangen.
Aangezien ik beide monitoren wil clonen kan dit niet via de twee uitgangen op de kaart, omdat de resoluties van mijn monitoren moeten verschillen (veel verschillen) en ik toch hetzelfde beeld wil hebben (fullscreen MCE).
Ik wil dus de Onboard er bij betrekken voor de tweede monitor.
Is dit mogelijk?
Onboard = PCI bus apparaat 2
PCI-E Kaart = PCU bus apparaat 0
Bios instellingen:
VGA: Auto, kaart geeft beeld, onboard geeft geen beeld
PEG, kaaft geeft beeld, onboard geeft geen beeld
On-Board, kaart geeft geen beeld, On-board geeft beeld totdat windows wil starten, waarschijnlijk omdat de driver van de kaart geinstalleerd is.
In windows zie ik maar 1 beeldschermadapter tegelijk