Sapphire X1950pro - Boot niet

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 14:50

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een irritant probleem. Ik heb vandaag mijn X1950pro binnengekregen, maar zodra ik mijn pc opstart krijg ik geen beeld.

Ik hoor alleen 1 lange en 2 korte geluiden uit mijn mobo komen -> opgezocht, dit is dat mijn mobo geen gfx kaart vind toch zit ie er goed in. Ik hoor de fan op videokaartspinnen.

Nu kan ik mijn bios nietupdaten omdat ie al niet opstart dus iemand nog tips? 8)7

specs:

AntecNeohe 430W
ASUS K8N-E-SE mobo

Verwijderd

Nieuwe kaart eruit, oude kaart erin en problem solved, je kunt weer booten en dus upgraden. Maar denk persoonlijk niet dat dat je probleem oplost, want de kaart zou gewoon moeten werken (niet goed, maar zo-wie-zo in VGA mode)

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 14:50

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
hmm net 2 DDR slots eruit geplukt en nu boot ie ineens, raar. :S

Maarja goede nieuws is dat ik nu in windows kom

Verwijderd

test is met een betere voeding

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
inderdaad, waarschijnlijk kon je voeding het niet aan, omdat je zoals je zelf zegt 2 DIMM's eruit hebt gehaald, kan hij het nu wel aan, dus kun je booten :). Dat wordt dus een zwaardere voeding kopen. })

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

leonpwner1 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:05:
[...]

inderdaad, waarschijnlijk kon je voeding het niet aan, omdat je zoals je zelf zegt 2 DIMM's eruit hebt gehaald, kan hij het nu wel aan, dus kun je booten :). Dat wordt dus een zwaardere voeding kopen. })
Noujah zwaarder, of gewoon een BETERE. 430Watt moet zeker wel voldoende zijn, maar of dit een budgetmerk is of een geval van 100 euro zegt nogal wat over de kwaliteit.
Pagina: 1