Toon posts:

[PSP] NFS most wanted geen i.net connection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst voor weinig Need for Speed most wanted kunnen kopen. Beetje tegenvaller maar daar gaat het nu niet om.

Ik probeer via "infrastructure" connectie met internet te leggen, maar het lukt niet.
Als ik gewoon in het menu van de psp zit kan ik met de verbinding "thuis" gewoon het internet op. Internetten is geen probleen. De beveiliging is WPA. Als ik in het spel zit en daar naar het menu "infrastructure" ga kan ik kiezen tussen "nieuwe verbinding" of "thuis". Thuis is daarentegen grijs en niet wit. Hij ziet de verbinding dus wel maar ik kan hem niet selecteren. Als ik een nieuwe verbinding wil maken in het spel kan ik daar geen WPA beveiliging aan geven. Alleen WEP. Houd dit gewoon in dat dit spel geen WPA aankan? Ik neem aan dat de psp de beveiliging opzich neemt en niet de game?!

Iemand die een oplossing weet?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Probeer eventueel eens een WEP beveiliging op je netwerk in te stellen? Zien of het dan wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is een idee, had ik zelf ook wel aan gedacht. Maar het feit is dat ik dan mijn hele netwerk weer opnieuw mag instellen en aangezien ik toch WPA wil blijven draaien doe ik dat maar niet. Dan maar geen online play. Vroeg me af of iemand anders wel met WPA connectie heeft gemaakt.

Verwijderd

Dit is een technische vraag -> Spielerij - Problemen & Vragen