Ik overweeg al n poosje om mijn TFT scherm (iiyama prolite e435s) van een kleine estetische update te voorzien. Zojuist heb ik geprobeert mijn tft te openen en alle plastics te verwijderen om de mogelijkheden te bestuderen, ik stuitte hierbij echter op het volgende probleem. De scharnierende standaard van het schem heeft schroeven die dusdanig geplaatst zijn dat ik geen enkel vermoeden heb hoe ik deze open moet krijgen. Deze zitten aan de bovenkant van de standaard, die niet ver genoeg opzij gescharnierd kan worden om fatsoenlijk bij de schroefgaten te komen.
Zie hier enkele plaatjes
De standaard van het tft scherm, met de onderste schroeven reeds eruit (is open te buigen voor een deel)

Hier de bovenste, voor mij onbereikbare schroeven van de standaard

Het schroefje van de tft kap middenonder, waar ik dus ook niet bij kan omdat de standaard ervoor zit.

De hele standaard nog een keer:

Heeft iemand ervaring met het openschroeven van een dusdanig scherm. Ik kan wellicht een kruiskop ombuigen aan de punt om erbij te kunnen, ik twijfel alleen of het dan alsnog lukt, omdat de schroeven best strak zitten.
Ik wil ook niet gaan zagen in het plastic gelijk, het is voor mij erg belangrijk om te weten hoe lang het staal in de plastic scharnier doorloopt, is dit ongunstig voor mijn ideen dan zit ik met deze case verder moeten namelijk
Zie hier enkele plaatjes
De standaard van het tft scherm, met de onderste schroeven reeds eruit (is open te buigen voor een deel)

Hier de bovenste, voor mij onbereikbare schroeven van de standaard

Het schroefje van de tft kap middenonder, waar ik dus ook niet bij kan omdat de standaard ervoor zit.

De hele standaard nog een keer:

Heeft iemand ervaring met het openschroeven van een dusdanig scherm. Ik kan wellicht een kruiskop ombuigen aan de punt om erbij te kunnen, ik twijfel alleen of het dan alsnog lukt, omdat de schroeven best strak zitten.
Ik wil ook niet gaan zagen in het plastic gelijk, het is voor mij erg belangrijk om te weten hoe lang het staal in de plastic scharnier doorloopt, is dit ongunstig voor mijn ideen dan zit ik met deze case verder moeten namelijk