Bevestiging kapotte VGA

Pagina: 1
Acties:

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15
Ik heb een bevestiging van iemand nodig of dit een defect aan de videokaart is:

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/4135/bf22006110401014690ed8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img285.imageshack.us/img285/4740/bf22006110401022982sb8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/9552/bf22006110401071210hs4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img285.imageshack.us/img285/9973/bf22006110401080248sm1.th.jpg

Ok was bezig met post.

Het gaat om een 7800 GTX TOP
deze is voorzien van een silencer koeler standaard overclocked. Deze staat dus nog op stock speeds vanaf de fabriek.

Drivers heb ik al verschillende geprobeerd. Nu heb ik de 93.71.

Temps zijn niet hoger als 60 graden stressed. Aan de spellen ligt het niet want ik heb meerdere spellen problemen.

[ Voor 105% gewijzigd door maxoss op 04-11-2006 01:26 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat kan.
Maar wat meer informatie is wel handig. Heb je dit in alle spellen? Wat voor specs? Overclocks? Temperaturen? Spellen gepatched? Drivers geupgrade?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Heb je misschien je settigns te hoog staan en/of je videokaart opvergeklokt? Specificaties van je systeem zouden ook wel handig zijn om te posten.

Wat heb je zelf al nagekeken om te kijken wat het probleem is, je topic start loopt niet bepaald over van onderzoek of resultaten ervan ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 14:50
Kan... maar ik zie hier wel 2 verschillende dingen. ik zie bij het ene plaatje duidelijk artifacts (rekenfouten) maar bij andere plaatjes lijkt het meer op iets wat ook opgelost kan worden met een driver update (dat blauwe mannetje bijvoorbeeld, dat zijn niet de huis tuin en keuken artifacts).

Probeer eerst maar eens de drivers opnieuw te installeren, als het dan nog zo is is de kans aannemelijk dat de kaart idd stuk is.

Check ook nog even of de ventilator op de kaart nog wel draait.

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15
ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar bij alle hetzelfde resultaat. Ventilator draait gewoon goed.

Had trouwens nog iets vaags vandaag.

Beeld werd verticaal in 2en verdeeld. Linkerhelft werk rechts weergegeven en rechterhelft werd links weergegeven 8)7. Dit was in battlefield 2 EN in windows! Na reboot was het weer normaal. Heb geprobeerd screenies te maken maar hier werd het wel goed weergegeven, dus alsof er niks aan de hand was :?

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb wel eens problemen gehad met getweakte drivers met mijn videokaart.
Ben toen eens terug gegaan naar de door de fabrikant meegeleverde drivers en toen werkte het weer goed.
Haal bij guru3d voor de zekerheid de detonatorremover van de site en draai die dan eens zodat je zeker weet dat alles clean is.
Artifacts heb je eigenlijk dat ook het beeld vervormt (figuren,modellen etc.)
Dit kan komen door een warmteprobleem bijvoorbeeld stof in de ventilator of in de koelribben.

computer voor alle werkzaamheden

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-07 19:52
Welke game is dit?

Verwijderd

BF2

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 13:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik zou even op zoek gaan naar drivercleaner pro (freeware) dan gooi je alle rivatuner en forceware drivers van je systeem, reboot je in safe mode en draai je daar een multi clean session en verwijdert alles van nvidia, na rebooten installeer je de bijgeleverde drivers en test je opn...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je dit alleen bij BF2? Probeer eens een ander spel of 3DMark.
Pagina: 1