Adjust non olet, plerumque...
In het ergste geval is de PS/2 poort doorgebrand. Toevallig geprobeerd de muis aan te sluiten terwijl de PC aanstond (PS/2 is namelijk niet hotswappable en die insteken terwijl het systeem aanstaat kan het slopen, ook al gaat het soms goed).
Even buiten Windows proberen met bv. een Linux Live CD. Als ie het dan nog niet doet is ie dood
usb poort? daar doet ie het juist op, en nee hij heeft naar eigen zeggen niet de stekker eruit gerukt ofzo, hij was een spelletje weze spelen en dat heeft ie aan laten staan en heeft er verder niet naar omgekeken, vervolgens kom ik boven en is de muis buiten werking
PS/2 poort bedoelde ik ook1nsane schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:37:
usb poort? daar doet ie het juist op, en nee hij heeft naar eigen zeggen niet de stekker eruit gerukt ofzo, hij was een spelletje weze spelen en dat heeft ie aan laten staan en heeft er verder niet naar omgekeken, vervolgens kom ik boven en is de muis buiten werking
Hang er anders eens een keyboard aan, grote kans dat die niet werkt, maar de ledjes zouden er wel op aan moeten gaan. Als hij dat al niet doet dan is het ding gewoon dood.
oke gedaan!! lampjes van tobo lichtten op, dus ik gelijk weer uitgezet, muis in de ps2 geknald, en frots gewoon werken
verrrry strange maarja ikke wel weer happy
hmm, hij doet het niet helemaal 100 volgens mij, hij blijft steeds hangen om dan vervolgens weer te bewegen als ik em ff stil heb gehouden
beetje vaag
[ Voor 40% gewijzigd door dion_b op 07-11-2006 10:58 ]
hmm, na inspectie kwam ik erachter dat beide muizen (??) defect waren
, de eerste had wat zwarte aanslag op de print en die andere die blijkt het bij de rest van de computers in huis ook niet te doen, gelukkig had een maat van mij nog een razor boomslang te geef en daar ben ik nu zeer content mee
Pagina: 1