Ghost + instellingen reborn card

Pagina: 1
Acties:

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Volgende situatie doet zich voor:
- 25 pc's
- Uitgerust met Reborn kaarten (met bepaalde instellingen)
- 1 image moet er met Ghost gemaakt gaan worden

Mogelijk probleem:
Worden de instellingen van de reborn card meegenomen ?

Dit vraag ik me af omdat ik in principe achter de hardware matige reborn card ga zitten (admin login op reborn card) en dan maak ik het image met ghost (dan maakt hij dus geen image met de instellingen van de reborn card)

Kan ik de reborn card (of ghost) zo instellen dat dit goed gaat???

Heeft iemand hier ervaringen mee (ghost + reborn kaarten en dan een image maken )

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:35
Waarschijnlijk moet je de reborn kaart even helemaal uitschakelen of zelfs verwijderen, en daarna de image maken. Hangen die 25 pc's allemaal in hetzelfde nertwerk ? Want dan is het niet zo dat je even snel dezelfde image kan uitrollen aangezien dan alle ssid's heztelfde zijn. Hiervoor zul je een tool als sysprep van microsoft moeten gebruiken. Dacht dat ghost ook zoiets meeleverde.

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Nielson schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:15:
Waarschijnlijk moet je de reborn kaart even helemaal uitschakelen of zelfs verwijderen, en daarna de image maken. Hangen die 25 pc's allemaal in hetzelfde nertwerk ? Want dan is het niet zo dat je even snel dezelfde image kan uitrollen aangezien dan alle ssid's heztelfde zijn. Hiervoor zul je een tool als sysprep van microsoft moeten gebruiken. Dacht dat ghost ook zoiets meeleverde.
Sysprep had ik voorzien voor de ssid's (toch bedankt) ;)
Het gaat er alleen om dat de instellingen die op de Rebornkaart staat ook in de image mee moet.
Anders had ik ze er idd uitgehaald.