Op zaterdag 03 februari 2001 20:15 schreef CyberJunk86. het volgende:
gelul, tis geen spam, ik bied mijn service aan, je mag zelf kiezen of je er gebruik van maakt. Ik post het ook niet overal ofzo..
Plus dat ik ook wel es mensen gratis onder breng omdat ze me van hier bekend zijn... jullie moeten niet zo ontiegelijk LAME zeiken hier op. kheb nog geen commentaar gehad van een adje. Het zal in beperkte mate echt wel ok zijn. het bij mij een beetje kinderlijk jaloers over... tis niet moeilijk om je eigen hosting comapany te starten, huur een box in de VS en leer linux/*BSD en gaan!
Het zal me worst wezen of het makkelijk is... En of het spam is of niet (NEE, we beginnen de powerhost discussie niet opnieuw!) ik wil alleen duidelijk maken dat ik de url van je bedrijfje al VEEL TE VAAK gezien heb!!

(En doe niet zo scheinheilig! je hebt steeds wel een andere SPECIALE aanbieding voor GOTters...)
Kinderachtig hoor om eerst door de adjes op je vingers getikt te moeten worden...
Bij deze: Adjes, zouden jullie CyberJunk even kunnen vertellen dat hij op moet houden? Hij luistert alleen naar jullie namelijk...