Toon posts:

Waar hosten: kleine site, met nl domein

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Simpele vraag hoop ik, waar host ik een kleine site het beste, inclusief registratie van een domeinnaam.

Er hoeven geen eindeloze discussies te volgen om een paar mb, ofzo. Gewoon ff wat jou het beste lijkt.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik even kijken op:

www.webselect.nl
www.webhosters.nl

Veel objectieve meningen zul je hier namelijk niet vinden, omdat vele zelf hosting provider zijn. (includig me)

Verwijderd

hoe_raad_je_het_zo_;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Je moet eens informeren bij Powerhost, die is niet duur.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Mjah in ieder geval geen freehosting :) Denk vuurwerk ofzo www.vuurwerk.nl

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 22:31 schreef Peerke het volgende:
lol :)

Verwijderd

LoL

Ik denk dat ik wel weet wat de helpdesk van Powerhost is: Timeout Bij Opdracht >:)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:35

C0nscious

Mysteryman.

Vuurwerk is vet duur, ik zou gewoon een small widexs accountje nemen als ik jou was.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Daarbij komt ook nog eens dat Vuurwerk met zo;n gare WN Webserver achtig Thingy werkt wat dus zwaaaaaaaaaaaaaarrrrr irritant is in de omgang :(

Geen vuurwerk dus

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 22:31 schreef Peerke het volgende:
is dat deze?

http://www.powerhost.co.kr

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ja zoiets.. >:)

Verwijderd

Ging het niet om een .nl :?

Verwijderd

sorry, kon het niet laten >:)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Nee joh, het is gewoon:

http://powerhost.customer-gw.nl.uu.net/

:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
thanx, ik kwam deze nog tegen: http://www.flexvalue.nl/ voor 160 piek per jaar, met nl domein. Iemand ervaring hiermee ?

Verwijderd

Als je onder de 1000 mb traffic blijft is Vevida erg voordelig.

Verwijderd

Ik zou www.persoonsdomeinnaam.nl eens proberen. Goedkoop en goed

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:09
kijk eens op http://24.132.140.135/hosting.html

ik wil er een hele site van maken... maar nu ff zo beginnen

edit:ik wil er een soort vergelijkend waren onderzoek van maken...

Verwijderd

Probeer deze eens van Tucows:
http://www.domaindirect.com/

$39,98 voor 1 jaar; $69,98 voor 2 yaar met alles erop en eraan.

Verwijderd

http://ccc4u.net/webhosting.ccc4u ... idd, mijn eigen site ... prijzen maal 3 = per jaar, niet per maand wat op de site staat.
Domains kun je zelf reggen en bij ons parkeren.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 17:11 schreef speedener het volgende:
kijk eens op http://24.132.140.135/hosting.html

ik wil er een hele site van maken... maar nu ff zo beginnen

edit:ik wil er een soort vergelijkend waren onderzoek van maken...
Hehehhehee jij wil vanaf Chello hosten?!! LOL...

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 18:38 schreef CyberJunk86. het volgende:
http://ccc4u.net/webhosting.ccc4u ... idd, mijn eigen site ... prijzen maal 3 = per jaar, niet per maand wat op de site staat.
Domains kun je zelf reggen en bij ons parkeren.
Van jou gespam word ik hier dus ook niet goed... Jullie leren ook echt NIKS van elkaar hee! BAH

Iedereen die zich hier nog als hostingprovider aanbied... IP-BAN per direct!

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:36 schreef Sjaak2000 het volgende:

[..]
helemaal mee eens lopen er hier een stuk of 3 rond die continu direct of indirect lopen te spammen, erg irritant.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:36 schreef Sjaak2000 het volgende:

[..]

Van jou gespam word ik hier dus ook niet goed... Jullie leren ook echt NIKS van elkaar hee! BAH

helaas heeft een IP-ban geen zin.

PD heeft bijvoorbeeld Wish C&D dus dan blijf je bezig. Je moet de mensen geoon over halen om ermee te stoppen. Ze moeten inzien dat het helemaal geen zin heeft om hier te spammen.

Een goed voorbeel hier van is HPC. Die is er ook mee gestopt (behalve z'n icoon dan)

Verwijderd

De Heeg is ook niet duur en erg goed
www.deheeg.nl

Verwijderd

gelul, tis geen spam, ik bied mijn service aan, je mag zelf kiezen of je er gebruik van maakt. Ik post het ook niet overal ofzo..
Plus dat ik ook wel es mensen gratis onder breng omdat ze me van hier bekend zijn... jullie moeten niet zo ontiegelijk LAME zeiken hier op. kheb nog geen commentaar gehad van een adje. Het zal in beperkte mate echt wel ok zijn. het bij mij een beetje kinderlijk jaloers over... tis niet moeilijk om je eigen hosting comapany te starten, huur een box in de VS en leer linux/*BSD en gaan!

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 20:15 schreef CyberJunk86. het volgende:
gelul, tis geen spam, ik bied mijn service aan, je mag zelf kiezen of je er gebruik van maakt. Ik post het ook niet overal ofzo..
Plus dat ik ook wel es mensen gratis onder breng omdat ze me van hier bekend zijn... jullie moeten niet zo ontiegelijk LAME zeiken hier op. kheb nog geen commentaar gehad van een adje. Het zal in beperkte mate echt wel ok zijn. het bij mij een beetje kinderlijk jaloers over... tis niet moeilijk om je eigen hosting comapany te starten, huur een box in de VS en leer linux/*BSD en gaan!
Het zal me worst wezen of het makkelijk is... En of het spam is of niet (NEE, we beginnen de powerhost discussie niet opnieuw!) ik wil alleen duidelijk maken dat ik de url van je bedrijfje al VEEL TE VAAK gezien heb!! :( :( (En doe niet zo scheinheilig! je hebt steeds wel een andere SPECIALE aanbieding voor GOTters...)

Kinderachtig hoor om eerst door de adjes op je vingers getikt te moeten worden...

Bij deze: Adjes, zouden jullie CyberJunk even kunnen vertellen dat hij op moet houden? Hij luistert alleen naar jullie namelijk...

Verwijderd

Topicstarter
geen ruzie over gespam wel of niet :(

Allemaal bedankt, ik denk dat ik het bij vevida.com houd, dat ziet er wel aardig uit. Voor alle spammers: Sorry :7

edit: tiepvaudt

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 19:47 schreef geerz het volgende:

[..]

helaas heeft een IP-ban geen zin.

PD heeft bijvoorbeeld Wish C&D dus dan blijf je bezig. Je moet de mensen geoon over halen om ermee te stoppen. Ze moeten inzien dat het helemaal geen zin heeft om hier te spammen.

Een goed voorbeel hier van is HPC. Die is er ook mee gestopt (behalve z'n icoon dan)
Heb inderdaad wat geleerd. Wat betreft mijn icoon. Deze wordt anders, (geen reclame meer) ben er mee.

Verwijderd

Och, van mij mogen ze ondertitel en icoon gewoon een link plaatsen... (reclame maken). Maar ik wordt zo moe van dat geschreeuw van kijk op mijn website en contact me want ik heb een goeie aanbieding

Verwijderd

wees er nou maar blij mee, op deze manier worden prijzen omlaag gedrukt...

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 15:23

afterburn

No more...

Sjaak, kap eens lekker met dat threadcrappen van je. CJ loopt helemaal niet continue te spammen. Leer eens een beetje tolerantie. Iemand vraagt waar goedkoop te hosten en dan mag je wel reclame maken voor een bedrijf waar je niks mee hebt, maar als je als active member het zelf ook doet moet je kop dicht houden? Wees niet zo'n eikel en grow up.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak, kap eens lekker met dat threadcrappen van je. CJ loopt helemaal niet continue te spammen. Leer eens een beetje tolerantie. Iemand vraagt waar goedkoop te hosten en dan mag je wel reclame maken voor een bedrijf waar je niks mee hebt, maar als je als active member het zelf ook doet moet je kop dicht houden? Wees niet zo'n eikel en grow up.
mee eens, want de helft van de reply's gaan over wel of niet spammen !
Mij maakt het niet uit, want ik heb m'n hosting adresje al, maar toch......

Verwijderd

XLServer, kost je ƒ 35,- p.m. voor een flink pakket met alles erop en eraan. Goede ervaringen mee, helpdesk die niet te beroerd is je met de vreemdste gevallen en verzoeken te helpen.

Verwijderd

Verkeerde topic??????????:(

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11
Wazzer mis met een icoon enzow van je eigen bedrijf? zie mij.. vind het gewoon mooi.. niet dan?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

waar mensen zich wel niet druk om maken :?

Verwijderd

Om de een of andere manier weet ik dat Kertjuh heel erg zit te bluffen :9

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:38

me1299

$ondertitel

Ik heb nu lekker een Co located server gratis ik moet alleen nog ff domein reggen. :7

NA NA NA Nah na :P >:) Jullie lekker niet :+

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 20:03 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb nu lekker een Co located server gratis ik moet alleen nog ff domein reggen. :7

HOE ZIELIG KUN JE ZIJN ZEG :r:r:r

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:38

me1299

$ondertitel

Whaaa, dat was meer als tegenactie voor al die mongolen die zitten te zeiken als iemand reklame maakt voor zijn eigen webhost bedrijf. Das nogal Duh!!! |:(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11

"jullie lekker niet"? ikke ook hoor :P

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 20:50
trouwens, een beetje SPAM kan geen kwaad:P. Ik zocht hier ook eens zo'n bedrijf, en dan is het toch wel makkelijk:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu lekker een Co located server gratis ik moet alleen nog ff domein reggen.
NA NA NA Nah na Jullie lekker niet
--> volgens mij is dit nou eens echte spam, boeit dit iemand ??

Als jullie weten wat voor server het is, dan lachen jullie !!!!!! >:)
Pagina: 1