Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

critical system warning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vooraf; ik heb alle progjes al geprobeerd, alles binnen hitman 2, ad-aware heb zelf mcafee
net nieuwe computer, windows MCE 2005..alles upgedate..gebruik meestal firefox
maar krijg nog steeds dezelfde berichten:

critical system warning

wanneer ik daarop klik, het gaat overigens meestal over spyware, word ik via IE naar de site van verschillende spyware/adware programma's gestuurd. bijv Pesttrap en nog zo een aantal..ook krijg ik af en toe pop-ups van rare sites waar ik nooit ben geweest.

nu net weer een controle gedaan met spybot..krijg ik wel een aantal registerwaarden/veranderingen..
ik krijg op het mometn van schrijven ook security help center pop-up..

ik snap er niks meer van..jullie zien wel dat ik er geen reet van snap maar ik hoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven

hoop dat jullie dit bericht serieus nemen...?!

Verwijderd

Topicstarter
update: ik krijg de pop ups wanneer ik spybot open..(de andere popups dan die met dit bericht: 'critical system warning')

ze blijven maar geinfecteerde bestanden aangeven...(spyware doctor en spybot)

Verwijderd

Al proberen scannen in safe mode?
Volgens mij verwijderd de trial van spyware doctor niet de spyware maar moet je daarvoor de volledige versie hebben (ik kan mij vergissen natuurlijk, maar dat is toch wat ik mij herinner).
Ik heb zelf spyware doctor lopen en wanneer hij scant en hij vindt spyware die hij niet kan verwijderen dan reboot hij onmiddelijk en scant opnieuw wanneer hij is opgestart.
Toen ik last had van een hardnekkige trojan heeft hij wel 5 keer opnieuw moeten opstarten voordat het helemaal weg was dus ik zou gewoon spyware doctor eens laten lopen en hem laten doen.

Het zou natuurlijk ook kunnen helpen als je eens een lijst zou posten met wat je spyware programma's allemaal vinden. Misschien kunnen we dan een meer specifieke oplossing geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 23:01 ]

• Martijnc
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-11 23:19
Eens met Smitrem of SmitfraudFix proberen en daarna even Ewido oid erover :)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Precies, SmitRem downloaden en uitpakken... daarna opstarten in Veilige Modus en de computer scannen met SpyBot + AdAware + SmitRem + McAfee.