vooraf; ik heb alle progjes al geprobeerd, alles binnen hitman 2, ad-aware heb zelf mcafee
net nieuwe computer, windows MCE 2005..alles upgedate..gebruik meestal firefox
maar krijg nog steeds dezelfde berichten:
critical system warning
wanneer ik daarop klik, het gaat overigens meestal over spyware, word ik via IE naar de site van verschillende spyware/adware programma's gestuurd. bijv Pesttrap en nog zo een aantal..ook krijg ik af en toe pop-ups van rare sites waar ik nooit ben geweest.
nu net weer een controle gedaan met spybot..krijg ik wel een aantal registerwaarden/veranderingen..
ik krijg op het mometn van schrijven ook security help center pop-up..
ik snap er niks meer van..jullie zien wel dat ik er geen reet van snap maar ik hoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven
hoop dat jullie dit bericht serieus nemen...?!
net nieuwe computer, windows MCE 2005..alles upgedate..gebruik meestal firefox
maar krijg nog steeds dezelfde berichten:
critical system warning
wanneer ik daarop klik, het gaat overigens meestal over spyware, word ik via IE naar de site van verschillende spyware/adware programma's gestuurd. bijv Pesttrap en nog zo een aantal..ook krijg ik af en toe pop-ups van rare sites waar ik nooit ben geweest.
nu net weer een controle gedaan met spybot..krijg ik wel een aantal registerwaarden/veranderingen..
ik krijg op het mometn van schrijven ook security help center pop-up..
ik snap er niks meer van..jullie zien wel dat ik er geen reet van snap maar ik hoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven
hoop dat jullie dit bericht serieus nemen...?!