Toon posts:

Concepts ICT nieuwsgroep

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een internetverbinding via Concepts ICT. Het gaat via de nieuwe glasvezel aansluiting die ze hier in Enschede geïnstalleerd hebben.

Nou kan ik nergens hun nieuwsgroepadres vinden.

Hebben ze er wel één en wat is het adres?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
news.concepts-ict.nl :?

[ Voor 6% gewijzigd door Zwelgje op 03-11-2006 20:22 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd te verbinden met NewsLeecher, maar het werkt niet. news.concepts.nl werkt ook niet.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
Wat voor melding ontvang je dan in Newsleecher ?
Verder is het adres wel te pingen, voor wat het wat zegt.

[ Voor 38% gewijzigd door Hoyden op 03-11-2006 20:27 ]

Verwijderd

www.concepts-it.nl ofzo

search newsgroup :?

edit:

http://www.concepts.nl/nl/layout/consument_adsl_adsl_2.html

hier staat dat er nieuwesgroepen zijn, vraag het ze anders ff.

het kan zijn dat je geen wachtwoord hoeft in te vullen, maar in sommige gevallen wel, soms met een @domein erachter, soms gewoon alleen user

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:26:
Wat voor melding ontvang je dan in Newsleecher ?
Verder is het adres wel te pingen, voor wat het wat zegt.
Ik ben een newbie met NewsLeecher, maar wat ik heb gedaan is alle instellingen standaard laten en dan bij de manager Add drukken en dan bij Server Adress: news.concepts-ict.nl en dan Concepts ICT als Server Nickname en dan op OK drukken.
Ik ontvang geen melding.
Het enige wat ik zie is dat wanneer ik op conncet druk er nog steeds offline staat.

Verwijderd

Kan 2 dingen zijn:

1. Je moet nog usernaam en ww van je verbinding intoetsen;
2. ze hebben nog geen IP reeksen van glasvezels aan news servers toegevoegd.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles grprobeerd, maar het lukt niet.

Wat ik wil is gewoon toegang krijgen tot bepaalde nieuwsgroepen. Is er een andere mogelijkheid om dat te doen? MOET ik de nieuwsgroep van mijn provider gebruiken? Ik wil geen geld betalen.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 16:43
Ik heb het pas nog getest bij iemand, die news.concep.. daar deed hij het wel. Verwacht er echter geen binaries te vinden!

Verwijderd

Topicstarter
salvador4 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:50:
Ik heb het pas nog getest bij iemand, die news.concep.. daar deed hij het wel. Verwacht er echter geen binaries te vinden!
Ik heb niet veel verstand van hoe die nieuwsgroepen werken, maar wil het daarom leren. Ik wil bestanden van nieuwsgroepen af kunnen halen (compleet legaal natuurlijk ;) ), maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen zonder een nieuwsgroep van de provider.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 16:43
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:54:
[...]

Ik heb niet veel verstand van hoe die nieuwsgroepen werken, maar wil het daarom leren. Ik wil bestanden van nieuwsgroepen af kunnen halen (compleet legaal natuurlijk ;) ), maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen zonder een nieuwsgroep van de provider.
Er staan daar geen bestanden op. Ja bestanden met tekst. Discussies, daar waar nieuwsgroepen voor bedoelt zijn.
Als je binaries wilt hebben zul je toch echt moeten dokken of een provider nemen die standaard wel binaries in hun nieuwsgroepen heeft zitten!
Pagina: 1