PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik merk het zelf ook heel erg met mijn NEC.
Aangezien die dingen allemaal werken op een standaard driver, en ik niet denk dat er iemand is die betere drivers heeft geschreven lijkt mij een firmware flash het enige wat je kan proberen.
Ik men me te herinneren dat het wel wat met afspeel codecs te maken heeft, maar een hele poos geleden heeft iemand mij hier het Guardian Knot codec pack aanbevolen en dat schijnen geen slechte te zijn.
Ik heb er met mijn NEC 4550 in ieder geval ook heel af en toe last van.
Veel succes met je speurtocht.
Aangezien die dingen allemaal werken op een standaard driver, en ik niet denk dat er iemand is die betere drivers heeft geschreven lijkt mij een firmware flash het enige wat je kan proberen.
Ik men me te herinneren dat het wel wat met afspeel codecs te maken heeft, maar een hele poos geleden heeft iemand mij hier het Guardian Knot codec pack aanbevolen en dat schijnen geen slechte te zijn.
Ik heb er met mijn NEC 4550 in ieder geval ook heel af en toe last van.
Veel succes met je speurtocht.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Staat die drive niet toevallig nog op PIO-modus? Dan zal het zelfs op de meest snelle systemen nog goed kunnen schokken.
Verwijderd
Mocht het aan slecht gebrande dvd's liggen, dan kun je in Nero tijdens het branden "verify written disk" selecteren.
Dat doe ik tegenwoordig altijd, en nee drive staat echt op DMA modus.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:27:
Mocht het aan slecht gebrande dvd's liggen, dan kun je in Nero tijdens het branden "verify written disk" selecteren.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Afhankelijk van de mogelijkheden van je dvd writer, kan je met nero cd-dvd speed (freeware; http://www.cdspeed2000.com/) je dvd'tje scannen en een idee krijgen van de kwaliteit van de burn. op club.cdfreaks.com staat hierover een berg informatie, inclusief een hoop scans van veel verschillende branders met verschillende media. zo kan je de juiste media(code) voor jouw brander kiezen.
Pagina: 1