Toon posts:

Acer Aspire 9502WMSI scherm kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers.

Ik heb dringend jullie hulp nodig. Mijn scherm van mijn laptop is kapot gegaan vandaag nadat ik deze 2 maand geleden heb aangeschaft, zonde zonde. Dit echter wel door mijn eigen stomme schuld (laten vallen)

Nu wil ik een nieuw scherm hier voor aanschaffen maar ik heb geen idee waar ik deze vandaan kan halen. Googlen levert me alleen engelse sites op die ik niet geheel niet vertouw.

Graag hoor ik opties. Enorm bedankt alvast.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Marktplaats/eBay/Speurders enzo al gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:47:
Marktplaats/eBay/Speurders enzo al gekeken?
Ja geen resultaat op marktplaats. Maar wil het ook liever bij een winkel, zijn er helemaal geen winkels in Nederland die dit soort dingen verkopen?

Verwijderd

Als je je scherm openmaakt kan je met fabrikantnaam/typenummer vast een scherm vinden op ebay. Welke afmeting en resolutie heeft je scherm? 30 pins aansluiting?.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:50:
[...]

Ja geen resultaat op marktplaats. Maar wil het ook liever bij een winkel, zijn er helemaal geen winkels in Nederland die dit soort dingen verkopen?
Op MP staan ook regelmatig winkels die refurbished schermen verkopen.

Een exact identiek paneel vinden is kwestie van geluk hebben. Maar vaak past een ander scherm ook wel. Een standaard scherm is nog wel te vinden (14" 1024x768, 15" 1024x768, 15.4" 1280x800).
Afwijkendere maten / hoge resolutieschermen zijn een stuk zeldzamer (en dus duurder)

Reken op 100 eur (14") tot 250 eur (15.4") voor een refurbished paneel. Voor afwijkende panelen ben je wel meer kwijt.

Een nieuw paneel kost je een stuk meer (tenzij je geluk hebt bij iemand die per ongeluk t verkeerde heeft). Via de officiele weg (fabrikant) mag je rekenen op 500+ eur, excl btw......

Op Ebay enz kan ook, staan idd ook genoeg panelen. Probleem is alleen de breekbaarheid van zo'n paneel (per post uit buitenland enz!) en de mogelijke douane/btw enz ellende die erbij komt (ivm waarde) + problemen met terugsturen enz

[ Voor 11% gewijzigd door DJSmiley op 04-11-2006 00:00 ]