Verdien EUR 50 met zoeken naar hardware!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• RutgerDB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2021
Beste Tweakers,

De afgelopen 4 weken ben ik samen met een collega bezig geweest om een aantal setjes voor thuis samen te stellen. Uit deze zoektocht is onderstaande lijst hardware tevoorschijn gekomen.

Nu is het moment om te gaan bestellen. Echter waar kan ik de spullen zo goedkoop mogelijk krijgen en ben ik zo min mogelijk geld aan verzendkosten kwijt? Van die pricewatch wordt ik helemaal gestoord en bovendien staan een hoop producten helemaal niet in de pricewatch vermeld.

Ik wil met zo weinig mogelijk winkels zaken doen, dus hoe meer er van één leverancier komt, hoe beter. De spullen moeten wel op voorraad zijn of een zo kort mogelijke levertijd hebben.

Mocht er één onderdeel nergens leverbaar zijn dan mag daar eventueel een zoveel mogelijk gelijk alternatief voor gezocht worden en toegevoegd.

Degene die het minimumaantal winkels voor de beste prijs weet te vinden wint. (verzendkosten inbegrepen) Aan diegene maak ik EUR 50 over op zijn/haar bankrekening.

mijn e-mail adres is: hardwaren at dtx punt nl

Graag de lijst presenteren in de vorm:

NaamWinkel1-URL Winkel1
Aantal-Product1-Prijs-URL naar product
Aantal-Product2-Prijs-URL naar product
Aantal-Product3-Prijs-URL naar product

Winkel2
Aantal-Product4-Prijs-URL naar product
Aantal-Product5-Prijs-URL naar product
Aantal-Product6-Prijs-URL naar product

De winnaar zal ongetwijfeld melden dat hij daadwerkelijk het geld heeft ontvangen. Zo niet dan wordt ik graag geband, in brand gestoken en gevierendeeld.

Hier het winkelmandje:
http://tweakers.net/ext/p...2C111264%2F1%2C115551%2F1

Als laatste punt, voor de cases wil ik graag 5 maal de Lian Li PC V800B maar deze staan nergens in de pricewatch. Op- of aanmerkingen over de keuze van componenten hoeven niet. De keuze is definitief.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

OMG, wat een bedrag :P

Ik dacht al. Dan is 50 euro meer of minder peanuts :P

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling voor op het forum...
Zoals je echter ziet in de pricewatch zijn veel van je artikelen leverbaar bij
1:SallandAutomatisering.nl en 2:Azerty Hardware. Als je daar eerst het grootste deel besteld kan je weer verder zoeken waar je de rest besteld. :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29

Thandor

SilverStreak

Dit is niet helemaal de bedoeling ;)

Zoek simpelweg zélf die producten uit.
Huur anders een bedrijf in die jouw wensen vervullen kan...

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.