2 weken geleden deze kaart gehaald, direct in mijn systeem gedaan en een goede 15 minuten kunnen gamen toen kreeg ik een vastloper. Bij opnieuw opstarten kreeg ik geen beeld meer.
Dus m'n oude ti4200 er weer in gedaan, werkte perfect, maar ik merkte wel dat m'n voeding niet meer stabiel was, m'n pc had enkele keren per dag een spontane reboot. Dit was dan ook een gare 300 watt voeding.
Ik dacht dus dat de 7600gt vast teveel van m'n voeding had gesnoept en dat de vastloper hier ook de oorzaak van was, dus een Cooler Master extreme power 430 watt besteld, om gelijk maar genoeg power te hebben. Deze was vandaag binnen, maar na alles aangesloten te hebben heb ik nog steeds geen beeld met de 7600gt!
Verder relevante specs:
P4 2.4 ghz
msi 6574 board (agp 4x volgens mij)
Cooler Master extreme power 430 watt
2x 256 1x 512 ddr ram
Geforce 7600gt
extra case fan
(2 hd's, 2 dvd stations)
Het lijkt me sterk dat het nog aan de voeding ligt. Met de 7600gt in de pc lijkt alles gewoon op te starten en ook de fan van de 7600gt draait gewoon, maar geen beeld. Terwijl ik dat wel 15 minuten lang heb gehad
Wat ik verder al heb gechecked:
- of hij goed in het slot zit
- beschadigingen ed. op de kaart (niks, glimmend nieuw)..
Ik snap er niks meer van eigenlijk
Dus m'n oude ti4200 er weer in gedaan, werkte perfect, maar ik merkte wel dat m'n voeding niet meer stabiel was, m'n pc had enkele keren per dag een spontane reboot. Dit was dan ook een gare 300 watt voeding.
Ik dacht dus dat de 7600gt vast teveel van m'n voeding had gesnoept en dat de vastloper hier ook de oorzaak van was, dus een Cooler Master extreme power 430 watt besteld, om gelijk maar genoeg power te hebben. Deze was vandaag binnen, maar na alles aangesloten te hebben heb ik nog steeds geen beeld met de 7600gt!
Verder relevante specs:
P4 2.4 ghz
msi 6574 board (agp 4x volgens mij)
Cooler Master extreme power 430 watt
2x 256 1x 512 ddr ram
Geforce 7600gt
extra case fan
(2 hd's, 2 dvd stations)
Het lijkt me sterk dat het nog aan de voeding ligt. Met de 7600gt in de pc lijkt alles gewoon op te starten en ook de fan van de 7600gt draait gewoon, maar geen beeld. Terwijl ik dat wel 15 minuten lang heb gehad
Wat ik verder al heb gechecked:
- of hij goed in het slot zit
- beschadigingen ed. op de kaart (niks, glimmend nieuw)..
Ik snap er niks meer van eigenlijk