Heey,
Ik zit weer met een vraagje,
Ik had laatst les op school en hadden we het over voedingen en het blijkt dat een redelijke pc best wel een dikke voeding nodig heeft. Dus ik vroeg me af:
ik heb een 350 watt voeding.
Specificaties:
- Amd Athlon 2800+ op 2,3 ghz. ronde de 50 graden idle, stressed niet hoger dan 55
- 1 gb geheugen pc3200
- 2x 20 gb 5200 rpm
- Ati Radeon 9800 pro 128 mb AGP met zalman VF700 CU.
- een 120mm fan aan achterkant , die de warme lucht eruit zuigt.
- Een window fan die naar binne blaast.
- Netwerkkaartje
- CMedia Geluidskaartje
zo heb ik ongeveer wel alles gehad wat op de voeding is aangesloten.
Denken jullie dat die 350 watt genoeg is ? Ik zelf heb me twijfels. Omdat een AMDtje toch wel veel snoept. en ook de videokaart dan.
Ik heb ook vaker als ik een zwaar spel ff een tijdje speel, dat hij freezed (infinite Loop). Nou lijkt mij het niet dat het komt door temperaturen ?
Misschien heeft iemand een indicatie wat voor een voeding hun hebben voor hun systeem , wat beetje overeenkomt. Of duidelijk maakt dat mijne bijvoorbeeld veel te licht is.
Alvast bedankt,
Marco
Ik zit weer met een vraagje,
Ik had laatst les op school en hadden we het over voedingen en het blijkt dat een redelijke pc best wel een dikke voeding nodig heeft. Dus ik vroeg me af:
ik heb een 350 watt voeding.
Specificaties:
- Amd Athlon 2800+ op 2,3 ghz. ronde de 50 graden idle, stressed niet hoger dan 55
- 1 gb geheugen pc3200
- 2x 20 gb 5200 rpm
- Ati Radeon 9800 pro 128 mb AGP met zalman VF700 CU.
- een 120mm fan aan achterkant , die de warme lucht eruit zuigt.
- Een window fan die naar binne blaast.
- Netwerkkaartje
- CMedia Geluidskaartje
zo heb ik ongeveer wel alles gehad wat op de voeding is aangesloten.
Denken jullie dat die 350 watt genoeg is ? Ik zelf heb me twijfels. Omdat een AMDtje toch wel veel snoept. en ook de videokaart dan.
Ik heb ook vaker als ik een zwaar spel ff een tijdje speel, dat hij freezed (infinite Loop). Nou lijkt mij het niet dat het komt door temperaturen ?
Misschien heeft iemand een indicatie wat voor een voeding hun hebben voor hun systeem , wat beetje overeenkomt. Of duidelijk maakt dat mijne bijvoorbeeld veel te licht is.
Alvast bedankt,
Marco