Knullige vraag :| (mpeg decoder kaart + tv out)

Pagina: 1
Acties:

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Topicstarter
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb een rare vraag.

Ik heb namelijk een videokaart die geen Tvout heeft, nu vraag ik me af of ik zo'n mpeg decoder kaart kan kopen en hiervan de tv-out gebruiken om zo dvd films op Tv te kunnen kijken...
Is dat mogelijk? :)
Ik heb namelijk al een Geforce2 kaart en een nieuwe kopen lijkt me niks :)

Alvast bedankt

heb ik niet meer :P

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Zeker mogelijk dude!!!

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Topicstarter
Ohh...okay..dan is het prob opgelost, want bij andere topics stonden als oplossing koop een videokaart met tvout :)
maar ze zeggen nooit, koop een mpeg decoder kaart :)
Thanks.

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
No sweat, een vriend van me heeft laatst een decodeerkaartje van creative gekocht, daar zit gewoon een tv-out op, lijkt me geen probleem dan B-)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:18
zolang je niets anders dan dvd wilt kijken dan. Divx kun je niet naar je tv doorsturen :(

• stylezzz
  • Laatst online: 21:18
Je kan ook voor een Hollywood+ kaartje gaan kijken. Is hetzelfde als die DXR3 van creative, behalve dat deze meestal iets goedkoper zijn. (aangezien de DXR3 eigenlijk van de Hollywood+ af is gekeken....:))

Maar dit is idd wel de BESTE oplossing om dvd naar je tv te krijgen! De tv-outs van gewone videokaarten kunnen hieraan niet tippen.....

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Topicstarter
Huh, maar ik wil bijv. ook games, windows via tv werken.. (presenteren)
maar als hij geen divx kan door geven, dus ook geen games, windows?

Verwijderd

Nope. Alleen MPEG/DVD streams via de tv-out van de decoding kaart.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Je kan inderdaad alleen dvd's via de tv-out van je mpeg kaart kijken ik heb er zelf ook eentje. Als je ook andere dingen wilt doen kan je het best een pci tv-kaart kopen met tv-in en tv-out kan je ook nog tv kijken op je computer

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Topicstarter
Nope. Alleen MPEG/DVD streams via de tv-out van de decoding kaart.
dus ik kan het beste een Tv kaart met Tv out kopen?
pci tv-kaart kopen met tv-in en tv-out kan je ook nog tv kijken op je computer
mmmmm....en hoeveel kost zo'n pci tvkaart? :)
Merk? :)
Ik heb nu lenco, werkt voor geen ene reet :D, heeft ook Tv out :P

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Ik heb zelluf een Creative Dxr3 kaartje met tv-out, echt perfect voor dvd's alleen kan je er nix anders mee bekijken.. Heb ook videocard met tv-out voor divx en shit maar de kwaliteit daarvan vergeleken met zo'n mpeg decoder kaart is echt gewoon zwaar bagger! Veel te donker en het complete tv oppervlak word ook niet gebruikt... geen aanrader als je veel dvd's kijkt via je comp... nadeel van tv out op videocard is ook dat het of tv of monitor is... dus zal je altijd motten switchen...

Daar heb je met zo'n dxr3 geen last van... kun je gewoon lekker doorsurfen op gathering terwijl je vriendin een dvd'tje kijkt ;)

SysSpec

Pagina: 1