Toon posts:

Harman Kardon DVD 22 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Sinds kort heb ik problemen met mijn halfjaar oude DVD22 speler van Harman Kardon.
De lade wil soms niet meer dicht :'(

Nu zat ik te lezen op reviews van Kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/review/D9B501817B41422FC1256E6800351D32.htm
en las dat meer mensen dat probleem hadden.

Terwijl ik dat las kreeg ik echt het gevoel een K* product te hebben gekocht. Morgen ga ik terug naar de Mediamarkt, maar zit te denken om een ander model te vragen ipv de DVD22 (al denk ik dat dat niet makkelijk zal zijn)

Mijn vraag, wat voor ervaringen (goede en slechten) hebben jullie met de DVD22 (of andere modellen) van Harman Kardon.

Please let me know _/-\o_

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... Kwa beeld en geluidskwaliteit zijn het in mijn ogen prima apparaten.
Heb hier echter wel een h/k cdspeler die een lade heeft met kuren, en ook het loopwerk maakt erg veel herrie...

Laat die nog wel een keer modificeren, kunnen ze gelijk wat aan het laatje doen ;)

Overigens; ipv naar de MM te rijden, kun je denkik beter meteen naar MenhoESM rijden... Die handelen de garantie af, en doen dat naar mijn ervaring goed.

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:40:
Overigens; ipv naar de MM te rijden, kun je denkik beter meteen naar MenhoESM rijden... Die handelen de garantie af, en doen dat naar mijn ervaring goed.
MenhoESM, wat / wie is dat :+ :?

Ben ook wel tevreden over beeld en geluid, nu alleen nog heel blijven :X

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat zeg ik; die handelen de garantie voor H/K af...

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:00
Ik heb de HK DVD22 al ruim een jaar staan en ik heb er geen problemen mee. Ik ben er zeer tevreden over, al vond/vind ik hem wel erg duur. Ik heb hem eigenlijk alleen gekocht omdat hij mooi bij mijn HK AVR 235 past. Sind een week kijk ik dvd op een HDready lcd TV via een component kabel en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de beeld kwaliteit.

Ps. Lade dicht doen, doe ik btw alleen door: te duwen (met dvd erin doen) of met de uit knop (dvd er uit halen).

Verwijderd

Topicstarter
Helaas wilde de mediamarkt hem niet omruilen voor een ander model (DVD23 / 47) :/
Had ik al een beetje verwacht }:O :+
Ben hem waarschijnlijk een week of 4 kwijt en ben benieuwd of ie het weer helemaal doet als ie terug is.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:50:
Helaas wilde de mediamarkt hem niet omruilen voor een ander model (DVD23 / 47) :/
Had ik al een beetje verwacht }:O :+
Ben hem waarschijnlijk een week of 4 kwijt en ben benieuwd of ie het weer helemaal doet als ie terug is.
4 weken??? Bij menho heb ik mijn apparaat vaak gewoon binnen een paar dagen klaar...
Pagina: 1