Mouse gestures: Firefox en Strokeit zitten elkaar dwars

Pagina: 1
Acties:

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:07

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Topicstarter
Ernstig irritant probleem:

In windows gebruik ik het programma stroke-it om met behulp van mouse gestures (zie hier voor een uitleg) een heleboel handelingen in windows sneller uit te voeren. Zeker in combinatie met IE werkt dit zonder problemen. Nu ben in echter ook eens overgestapt naar Firefox 2.0 (bevalt goed) en nu zijn er problemen. Eerst had ik in firefox een plugin gedownload voor de mouse-gestures en strokeit uitgeschakeld in firefox. Nu heb ik een aantal custom gestures gedefinieerd in stroke-it, en uiteraard doen die het niet in firefox, logisch 8)7 . Nu kan ik die ook niet allemaal gaan overzetten, want de functionaliteit van de gestures in firefox is alleen voor het programma en niet voor andere zaken. (Voorbeeld: ik heb een pagina open in firefox, en ik bedenk mij dat ik op mijn server een download moet controleren. Met stroke-it is het dan een ^ teken maken, en dan opent ie de downloadfolder op mijn server, maar aangezien ik per ongeluk firefox open heb staan, pakt ie daar de mouse gesture van, en herkent hem niet, en sterker nog, ik kan firefox het dus ook niet aanleren.)

Optie2 was om de gestures in firefox weer te deinstalleren, en alles met strokeit op te lossen. Toen ik eenmaal de gestures uit firefox had gesloopt, deden ze het helemaal niet meer (Firefox heeft kennenlijk prioriteit, en als ik daar een gesture maak, negeert firefox die, voordat ie als het ware naar stroke-it verzonden wordt. Oftwel, dat schiet ook niet op.

Vraag is dus eigenlijk: Hoe sloop ik de gestures compleet uit firefox (en dat is dus juist geen kwestie van ze uit zetten).

Uiteraard heb ik de help van stroke-it, evenals de webpagina's van firefox al door lopen spitten, maar ik kan het niet vinden.

Hulp is welkom _/-\o_

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:07

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Topicstarter
Grote kick, iemand nog ideën ?

Oftewel: Ultiem korte samenvatting: Hoe laat ik Firefox mouse-gestures negeren?

[ Voor 61% gewijzigd door Sparhawk op 15-11-2006 16:13 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.