Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:06:
Hmm, het lijkt wel of mijn N80 een langzame dood sterft.
- Eerst begon het gedonder dat ik geen mensen meer kon verstaan, behalve als ik via de luidspreker belde.
- Hierna begon hij steeds vaker uit te vallen
- Nu doet mijn blacklight het niet meer
- Menu toets en boven en rechts van mijn joystick doen het niet meer.
Ik vind dat dit echt niet moet kunne bij zo'n "luxe" telefoon, ik ben zuinig op mijn telefoon en heb er nooit iets vreemds mee gedaan.
Daar is garantie dus voor. Elk product kan kapot gaan, zelfs je dure splinternieuwe Ferrari binnen 20 km van de fabriek.
Ja, met NiCd
-batterijen, met NiMH al niet meer volgens mij. Het blijft vooral een overblijfsel van vroeger, en dat 'iemand van de BC' je dat vertelt zegt niks, als die namelijk niet is geinformeerd over de huidige stand van zaken zal ie dat nog steeds vertellen.
Zijn er trouwens batterijen te koop met een grotere cappaciteit, al dan niet origineel van Nokia ??
Ja. Alleen het probleem is dat het kutbatterijen zijn (zie eerdere posts). Meestal hebben ze veel minder capaciteit dan de originele Nokia
-batterijen. Het lijkt me erg stug dat Nokia geen batterijen met hogere capaciteit kan leveren als dat niet technisch onmogelijk was. Volgens mij zitten ze met de huidige batterijen namelijk al redelijk aan de max qua capaciteit per inhoud. Als een batterij even groot is kan die dus NOOIT (meer dan) 2x de capaciteit hebben dan de batterijen die Nokia maakt, of ze moeten wel erg brakke batterijen maken. Als je hierbij ook nog het prijsverschil in acht neemt is het (in mijn ogen in ieder geval) aannemelijk dat het om inferieure kwaliteit gaat.