Toon posts:

Arctic freezer pro 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil een Artic freezer pro 7 cooler gaan kopen.
Moet ik daar nog koelpasta bijkopen of zit dat er al op.
Er staat dat er iets van thermal gel opzit.
Maar moet ik dat niet op de cpu smeren.
En is de cooler niet te zwaar voor een staande kast?
Groetjes Tim

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
nee als het goed is zit daar al zo'n pre-applied stripje op (volgens mij bij alle arctics). Natuurlijk is het niet te zwaar voor je socket/mobo/kast, want er zijn wel meer mensen die een Freezer pro hebben, en anders zouden die nu allemaal met een kapot socket zitten :P.

en groeten hoeft niet.

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 06:32
Waar slaat dat op ? :?

Verwijderd

hoeft niet mag wel :*)

• Avalaxy
lees de FAQ eens, dan zou je het weten.
edit: oh ik zie dat je zelf ook nieuw bent op GoT, dus begin maar met het lezen van de FAQ. En post vervolgens niet meer zulke posts zonder enkele toegevoegde waarde. Begrijp me niet verkeerd, ik beledig/flame je niet, maar post dan ook niet zoiets.

[ Voor 39% gewijzigd door Avalaxy op 03-11-2006 15:09 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

leonpwner1 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:07:
[...]

lees de FAQ eens, dan zou je het weten.
Cheers :Y)

Goedkoop bellen via VoIP

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik ga verder niet op in de discussie of er pasta bij zit, koop het in in ider geval bij, Wie weet maak je hem een keer schoon ofzo, en moet er nieuwe op.

En btw, dat er 1 iemand wijst op de FAQ ok, maar ga er dan ook verder niet op in. Is ook zo vriendelijk.. :X

• Avalaxy
Tomino schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:11:
Ik ga verder niet op in de discussie of er pasta bij zit, koop het in in ider geval bij, Wie weet maak je hem een keer schoon ofzo, en moet er nieuwe op.
er zit iig bijna zeker wel een pasta strip op (geen chocopasta nee). Maar als je een extra 'tube' neemt, haal dan wel Arctic Silver oid, dat is beter dan no-name rommel.

edit: zojuist mijn nieuwe arctic alpine 64 binnen, en daar zit zo'n soort bruin vierkantje op (pasta stripje dus). En dit is met alle arctics zo als het goed is. Let wel op dat je het niet met je handen vast pakt (die pasta dan).

[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 04-11-2006 14:13 ]

Pagina: 1