Hallo allemaal,
Ik zit met, misschien voor sommige, een klein probleem. Ik probeer d.m.v. een changeText functie in javascript een stukje text te vervangen door een andere text. Ik maak gebruik van de volgende code:
In mijn html pagina roep ik dan het volgende aan wanneer ik op een link druk:
Hierbij wordt het stukje van ajaxpage gebruikt om andere content op de site te vullen.
Maar nu zit ik met het probleem dat in me Border_Top DIV de inhoud niet gewijzigd wordt in die link.
Wanneer ik alleen gebruik maak van deze code:
Dan komt er netjes Prutser te staan. Ik wil dus dat Prutser een link wordt. Ik loop nu al enkele uurtjes hiermee te rommelen, maar het wil maar niet lukken. Misschien dat iemand mij even op weg kan helpen?
Ik zit met, misschien voor sommige, een klein probleem. Ik probeer d.m.v. een changeText functie in javascript een stukje text te vervangen door een andere text. Ik maak gebruik van de volgende code:
JavaScript:
1
2
3
| function changeText(newText){ document.getElementById('Border_Top').innerHTML = newText; } |
In mijn html pagina roep ik dan het volgende aan wanneer ik op een link druk:
HTML:
1
| <a onclick="changeText(document.write('<a href='index.html'>Hoofdpagina</a>');)" href="javascript:ajaxpage('test.html', 'Text');">Informatie</a> |
Hierbij wordt het stukje van ajaxpage gebruikt om andere content op de site te vullen.
Maar nu zit ik met het probleem dat in me Border_Top DIV de inhoud niet gewijzigd wordt in die link.
Wanneer ik alleen gebruik maak van deze code:
HTML:
1
| <a onclick="changeText('Prutser')" href="javascript:ajaxpage('test.html', 'Text');">Informatie</a> |
Dan komt er netjes Prutser te staan. Ik wil dus dat Prutser een link wordt. Ik loop nu al enkele uurtjes hiermee te rommelen, maar het wil maar niet lukken. Misschien dat iemand mij even op weg kan helpen?