[Win2k Pro] filesystem/partitie beschadigd?

Pagina: 1
Acties:

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10
Ik was bezig op mijn systeem en toen ik even niet naar het scherm keek is mn PC gecrashed/reboot. Ik had op dat moment alleen mIRC, MSN, een aantal SSH sessies en een MP3 speler open staan, in ieder geval dus een aantal programma's die I/O op de HDD veroorzaken. De PC staat achter een router (met firewall) en is zelf ook voorzien van een software firewall.

Er zitten 3 HDD's in het systeem:
HD0 - OS
HD1/HD2 - Data

Na de bios post ging windows over op het booten, maar crashed al snel en print nog wat meldingen op het scherm (die overigens niet leesbaar zijn / door elkaar staan) en evensnel zijn deze ook weer verdwenen en wordt er een zwart scherm getoond.

Ik heb toen een schone HDD erin gezet om windows erop te zetten zodat ik in ieder geval nog mijn bestanden zou kunnen redden. Windows heeft tijdens de installatie nog een check uitgevoerd op alle HDD's (en ik denk dus dat daar iets mis is gegaan).

Wat nu dus het probleem is: er zijn opeens op mijn beide data HDD's allemaal files en directories verdwenen of beschadigd en sommige files zijn "gemixed". Dus bijvoorbeeld in MP3'tje x zitten flarden van MP3'tje y.

Ik heb al gekeken met de tool "GetDataBack", maar daarmee kan ik volgens mij geen index reconstrueren.

Waarschijnlijk zijn mijn files onherstelbaar beschadigd, maar mocht iemand een oplossing weten dan zou ik dat graag horen. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!