Toon posts:

Eclipse Vijfde Verjaardag

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het Eclipse ontwikkelplatform is vijf jaar oud en daarom worden er over de hele wereld verjaardagsfeesten georganiseerd. Sinds gisteren organiseer ik het feestje in Nederland (Delft) van volgende week dinsdag.

Het is wat kort dag maar dat maakt het niet minder leuk. Als jij Eclipse gebruikt voor Java of voor een andere programmeertaal kom dan langs om de verjaardag te vieren. Ook als je geïnteresseerd bent of je mensen kent die dit leuk zouden vinden stuur ze dan door.

We plannen een gezellige avond en hapjes en drank worden geregeld. Lees verder op Upcoming.

Officiele verjaardagssite

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik zie dat je precies hetzelfde bericht op meerdere forums hebt gepost wat nogal spammerig over komt.. Daarnaast lijkt de aankondiging op de Eclipse site zelf me wel voldoende.

Begrijp me niet verkeerd: het initiatief waarderen we. Maar op deze manier zit er 0 discussiewaarde in het topic. Dat in combinatie met precies hetzelfde bericht op andere fora laat het erop lijken dat je het puur doet om meer mensen te trekken i.p.v. een discussie te willen starten.

Mocht je in de toekomst een topic als dit willen starten zou je dan de moderators eerst even kunnen polsen?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.