Ik heb een pc gehad van een vriend van mij omdat hij er niets meer mee deed. Nu heb ik Windows XP eraf gegooid en Windows 2000 erop gezet, nu heb ik alleen het probleem dat hij niet alle drivers kan installeren. Hij moet de Multimedia Audio Controller en de PCI Simple Communications Controller nog installeren maar ik weet niet welke drivers hij hiervoor nodig heeft, waar kan ik vinden welke drivers hij nodig heeft zodat ik deze kan installeren?
Wat voor geluidskaart/chip heb je? Google daar eens op, dan moet je wel drivers kunnen vinden.
Edit: Het zou ook op de cd die je bij je moederboard kreeg moeten staan als je een onboard hebt, of de cd die je bij je geluidskaart kreeg.
Edit: Het zou ook op de cd die je bij je moederboard kreeg moeten staan als je een onboard hebt, of de cd die je bij je geluidskaart kreeg.
[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 03-11-2006 13:40 ]
Even op het moederbord kijken welk merk en type het is, dan naar de fabrikant van je MB gaan en de drivers downloaden...appeltje eitje.
apollo13
Tjah; even zelf wat inzet vertonen dus; en dat is hier helaas niet gebeurt. Zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden voor meer tips over wanneer je wel een topic start
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb het al gevonden, het was een Medion PC, dus ik gezocht op de site van Medion, serienummer ingetypt en alle drivers kwamen te voorschijn...
Doe dat voortaan even voor je een topic start
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()