Ik heb gister een nieuw systeem binnen gekregen maar het lukt me niet om windows xp te installeren. Alles gaat goed tot het laatste gedeelte. Het gedeelte dat hij niet doet is dat van die gebruikersacounts instellen en of je automatisch updates wil of niet.
Ik druk dan op de reset knop en dan logt hij wel in in windows maar.....
als ik dan een gebruikersacount wil toevoegen dan zegt hij: ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument. Ik kan dus geen instellingen van de gebruikersacount wijzigen, een nieuwe acount toevoegen of verwijderen. Ook zie je de plaatjes niet van de acount.
Als je je afmeld dan zie je de acount ook niet bij het aanmeldscherm. ze zijn er wel en je kan er ook op klikken je ziet dan zo een vinger staan cursor dat je er op kan klikken
Standaard logt hij in onder de acount van Administrator
Voor de rest doet alles het wel gewoon tot wat ik nu ben tegegekomen.
Ik heb al 5 keer geprobeerd om windows opnieuw te installeren maar elke keer blijft hij hangen.
Als je sfc /scannow doet helpt dat ook niet
Ik heb ook al een andere cdrom gebruikt en ook al ander geheugen.
Specificaties
AMD athlon 3200+
Asus A8V-VM
Video-onboard
Seagate Barracuda 7200.10 250Gb Sata
Zalman 7000AlCu CPU cooler. Hij wordt ABSOLUUT niet te warm 27C hooguit \
Weten jullie wat het probleem is
Als je je afmeld dan zie je de acount ook niet bij het aanmeldscherm. ze zijn er wel en je kan er ook op klikken je ziet dan zo een vinger staan cursor dat je er op kan klikken
edit: Ik heb nu ook al een Pata schijf 200Gb maxtor en heb precies hetzelfde probleem.
Het kan nu eigenlijk nog maar aan 1 ding liggen. Het moederbord of zie ik wat over het hoofd
Ik druk dan op de reset knop en dan logt hij wel in in windows maar.....
als ik dan een gebruikersacount wil toevoegen dan zegt hij: ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument. Ik kan dus geen instellingen van de gebruikersacount wijzigen, een nieuwe acount toevoegen of verwijderen. Ook zie je de plaatjes niet van de acount.
Standaard logt hij in onder de acount van Administrator
Voor de rest doet alles het wel gewoon tot wat ik nu ben tegegekomen.
Ik heb al 5 keer geprobeerd om windows opnieuw te installeren maar elke keer blijft hij hangen.
Als je sfc /scannow doet helpt dat ook niet
Ik heb ook al een andere cdrom gebruikt en ook al ander geheugen.
Specificaties
AMD athlon 3200+
Asus A8V-VM
Video-onboard
Seagate Barracuda 7200.10 250Gb Sata
Zalman 7000AlCu CPU cooler. Hij wordt ABSOLUUT niet te warm 27C hooguit \
Weten jullie wat het probleem is
edit: Ik heb nu ook al een Pata schijf 200Gb maxtor en heb precies hetzelfde probleem.
Het kan nu eigenlijk nog maar aan 1 ding liggen. Het moederbord of zie ik wat over het hoofd
[ Voor 5% gewijzigd door Barry1989 op 03-11-2006 16:18 ]