Website werkt niet in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Jake V
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-01 13:22
Hallo,

Een kennis van me heeft een website gemaakt, die volgens hem wel werkt in IE, maar niet in Firefox.
Hij is gemaakt met Frontpage, zegt al genoeg.
Zowiezo al verkeerd zou ik denken, maar ja.

Is dit simpel op te lossen dat dit wel werkt ? 8)7

Bij deze de site, de inhoud vond ik te groot om te posten.

www.disney.nl

Alvast bedankt voor het meedenken. _/-\o_

Groeten, Jacco.

[ Voor 1% gewijzigd door André op 03-11-2006 13:15 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

TeeDee

CQB 241

Hoezo zegt 'FrontPage' al genoeg? Jij vraagt hier of het op te lossen is, maar je bent wel aan het ranten over FrontPage. Beetje tegenstrijdig imo. In Frontpage kan je prima een website maken, alleen je moet het sleur en pleur niet gebruiken.

Ontopic: haal alle meuk eruit, en dan nog eens kijken. Dus fatsoenlijke HTML maken.

[ Voor 48% gewijzigd door TeeDee op 03-11-2006 12:05 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Blijkbaar werken de links niet in Firefox. Zo te zien is alles opgebouwd uit afbeeldingen. Probeer daar eens naar te kijken...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 12:05 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij kan hem beter helemaal opnieuw maken. Zo te zien zijn het alleen maar wat aan elkaar geplakte plaatjes (handig voor zoekmachines!), dus gewoon een kwestie van opnieuw de plaatjes aan elkaar plakken in fatsoenlijke HTML (bijv. met Dreamweaver).

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wil niet heel vervelend doen maar volgens mij is dit nooit op te lossen. Het is zoiets als met een volledig uitgebrande auto naar de garage gaan en vragen of ze hem weer aan de praat kunnen krijgen. Waarschijnlijk moet zeker 80% van de 'HTML' aangepast of weggegooid worden.

Tip:
Laat die vriend van je de site opnieuw maken in een normale editor, bijna iedere editor is beter dan FrontPage. Zoveel stelt de site nu nog niet voor dus heel veel werk zal het niet zijn.
Laat hem daarna zorgen dat er geen fouten meer in zitten volgens de W3C Validator en de site zal het doen in iedere browser.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Weet je zeker dat hij een site heeft gemaakt? Het is gewoon 1 groot plaatje zoals al eerder gezegd. Zelfs   tekens zjn niet omgezet in spaties.

Daarbij is het bestand 20x zo groot dan als ik het in fatsoenlijk XHTML zou zetten. Alle hyperlinks staan tussen <!-- en -->, daar zal het wel iets mee te maken hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 12:29 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:28:
Weet je zeker dat hij een site heeft gemaakt? Het is gewoon 1 groot plaatje zoals al eerder gezegd. Zelfs   tekens zjn niet omgezet in spaties.

Daarbij is het bestand 20x zo groot dan als ik het in fatsoenlijk XHTML zou zetten. Alle hyperlinks staan tussen <!-- en -->, daar zal het wel iets mee te maken hebben.
Gewone HTML mag ook hoor ;) XHTML is overrated.

Vind het trouwens nog meevallen dat ik maar 61 warnings krijg. ;)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Mjah, dit is niet de bedoeling, je mag een topic starten over problemen waar je niet uit komt, maar niet plompverloren een url die wij moeten fixen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.