[V&A]Hoogste bieder koopt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Zie add http://tweakers.net/aanbod/advertentie/50113

Ik heb reeds contact gehad met de hoogste bieder. Hij wil alleen kopen als ik de CPU verstuur, met vooruitbetaling. In de advertentie staat duidelijk dat ik alleen vrkoop als er wordt afgehaald/lansgebracht.

De verkoop aan hem gaat dus zeker niet door. Echter, als de veiling voorbij is krijgen ik geen kans om contact op te nemen met de op-een-na hoogste bieder; ik weet zijn email niet, en deze krijg ik ook niet toegestuurt.

Kan het bod van 40 euro worden verwijdert?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals je had kunnen vinden is dat onderwerp al wel wat vaker langs gekomen :P
JHS schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:20:
Zoals je had kunnen vinden is dat onderwerp al wel wat vaker langs gekomen :P . Zie daar vooral deze twee reacties:

[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 03-11-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Ben ik het niet meer eens. Ik vraag niet op het e-mail adres van de tweede bieder. Ik vraag erom om het huidige hoogste bod weg te halen, aangezien deze not valid is (zoals te lezen in mijn initiele post). Ik denk dat ik hiervoor een goed argument heb aangedragen. Eventueel kan ik dit nog aantonen door de e-mail die de hoogste bieder heeft verzonden.

Als dit niet kan, kan ik de hele add net zo goed weg halen, omdat deze toch zinloos is. Vervolgens maak ik een nieuwe add, en kan exact hetzelfde weer gebeuren.. klinkt bij mij als een endless loop

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Zoals in de voorwaarden wordt aangegeven, mogen en willen wij geen e-mailadressen of andere privé gegevens verstrekken.

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 03-11-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 14:37

JHS

Splitting the thaum.

Longbeard: Dat is toch ook niet wat hij verzoekt :) ? Hij verzoekt slechts het op hoogste bod te verwijderen zodat de bieder erna geldt als het hoogste bod. Deze kan hier moeilijk bezwaar tegen hebben, lijkt me, aangezien hij zelf kan beslissen of hij contact opneemt :) ?

Aan de andere kant is het verhaal voor jullie natuurlijk niet te controleren. Het plaatsen van een nieuwe advertentie zou dus ook een goede mogelijkheid zijn. Natuurlijk kán het gebeuren dat dan hetzelfde gebeurt, maar dat is niet waarschijnlijk :) . Als dat zo vaak voor zou komen zouden we wel meer topics hebben met precies deze inhoud.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 16:42
Wacht even, dit is een vreemde redenatie. Als iemand het hoogste bod heeft gedaan, dan krijgt deze een mailtje van Tweakers en op die manier wordt de bieder met de verkoper in contact gebracht, zonder dat er email adressen over de toonbank gaan.

Waar de topic starter om vraagt is om simpelweg de hoogste bieder weg te laten , want ze zijn het niet over de voorwaarden eens geworden. Dan moet het toch geen probleem zijn om de TS op de een of andere manier in contact te laten treden met de tweede bieder, of andersom? Uiteraard weer zonder het prijsgeven van email-adressen, net als nu met de hoogste bieder gebeurt?

Volgens mij zijn de tweede bieder en de topic starter daar allebei mee gebaat.

Edit: JHS was me voor

[ Voor 3% gewijzigd door Joba op 03-11-2006 13:58 ]

Als je een hamer hebt lijkt elk probleem op een spijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:20
Er wordt in het hele topic nergens om een emailadres gevraagd, iets wat in de 2e post van de TS nog eens extra onderstreept wordt...Ook ik ben te laat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Paul op 03-11-2006 13:59 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
JHS schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:56:
Aan de andere kant is het verhaal voor jullie natuurlijk niet te controleren. Het plaatsen van een nieuwe advertentie zou dus ook een goede mogelijkheid zijn. Natuurlijk kán het gebeuren dat dan hetzelfde gebeurt, maar dat is niet waarschijnlijk :) . Als dat zo vaak voor zou komen zouden we wel meer topics hebben met precies deze inhoud.
Het is wel te controleren, want ik kan (een deel van) de e-mail plaatsen die de hoogste bieder aan mij heeft verstuurt ;)

Inderdaad is het plaatsen van een nieuwe advertentie een mogelijkheid, maar welke garantie krijg ik dat ik wederom een leuk bod krijg, zoals ik dat nu heb?

Overigens blijft et blijft vooral jammer dat de gehele situatie is ontstaan doordat er 1 iemand is die weigert goed te lezen, om besluit dit naast zich neer te leggen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Hmm, niet goed gelezen. Mijn verontschuldigingen daarvoor. Hoogste bod bij deze verwijderd.
Pagina: 1