Toon posts:

[DVD] sluiten van een sessie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de verloskundige een dvd gekregen met de echo van onze kleine onbekende.
De disk is gemaakt in een Deawoo dvd/speler/brander (zat aan de tv gekoppeld dus niet aan computer).
De dvd krijg ik alleen niet gesloten want ik zie wel data maar kan hem niet bekijken.
Ik heb het al met nero geprobeerd (laatste versie) en met DVD Decrypter maar het lukt me niet.
Iemand een idee want we willen graag de opa en oma in spee morgen verrassen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Naast dat we het kicken van een topic binnen 24 uur niet waarderen is dit echt verschrikkelijk eenvoudig. Begin eens met uitleggen waarom het 'niet lukt'? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

Ik heb ook wel eens een dvd gehad die op een standalone was gemaakt en niet te sluiten was... en trouwens sessies waren ook niet toe te voegen. Opgelost door gewoon de bestanden te copieren en een nieuwe dvd gebrand.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
via isobuster zie ik wel data maar in windows zelf ziet hij niets.
Met zowel Nero de laatste versie als met DVD Decrypter krijg ik het niet voor elkaar om de tracks te sluiten.
http://www.imagebucket.net/bucket/9009/dvd.JPG

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Gewoon even de data met isobuster copieren en een nieuwe dvd branden.....
Standalones hebben soms een vreemde manier van branden, daar kun je uren aan besteden om die dvd proberen te redden, of je laat het voor wat het is en brand gewoon een nieuwe dvd.

Verwijderd

Topicstarter
dan komt hij met de melding dat het isobuster moet kopen.
Zijn er niet andere progies waar het ook mee kan?

Verwijderd

Topicstarter
Caveman schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:57:
of je laat het voor wat het is en brand gewoon een nieuwe dvd.
Dat kan niet of betaal jij een nieuw echo?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:41:
dan komt hij met de melding dat het isobuster moet kopen.
Zijn er niet andere progies waar het ook mee kan?
Probeer UltraISO eens, die heeft een nagenoeg unlimited trial dacht ik :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
ultraiso kan ik de data niet mee benanderen.

Verwijderd

Een oude versie van DVDdecrypter mss?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:10:
Een oude versie van DVDdecrypter mss?
heb ik ook al geprobeerd maar krijg dan gelijk een error dat er geen data op de dvd staat.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:46

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Probeer eens of je isobuster 0.99.6 (of 0.99.5) kunt vinden. Dit is een van de eerdere versies ervan en 100% gratis. Helaas kan ik hem zelf hier op mijn pc niet meer terugvinden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:19:
Probeer eens of je isobuster 0.99.6 (of 0.99.5) kunt vinden. Dit is een van de eerdere versies ervan en 100% gratis. Helaas kan ik hem zelf hier op mijn pc niet meer terugvinden.
bedankt voor je tip de 0.99.9 kan de data wel lezen maar de VOB bestanden zie ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
het gelukt hoor bedankt allemaal voor de hulp

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:55:
[...]

Dat kan niet of betaal jij een nieuw echo?
Dat sloeg op de 1ste zin....
En ik betaal alleen voor echo's van vrouwen die ikzelf zwanger gemaakt heb.... :)

maare fijne zangerschap toegewenst (aan je vrouw uiteraard) !

Verwijderd

Topicstarter
Caveman schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:59:
[...]

Dat sloeg op de 1ste zin....
En ik betaal alleen voor echo's van vrouwen die ikzelf zwanger gemaakt heb.... :)

maare fijne zangerschap toegewenst (aan je vrouw uiteraard) !
Dank je zal het door geven

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kun je ook even aangeven hoe je het uiteindelijk voor elkaar hebt gekregen? Is namelijk wel handig voor het geval er nog eens iemand met eenzelfde probleem is en dit topic tegenkomt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het toch voor elkaar gekregen met isobuter beta.
Maar nu het volgende probleem hoe krijg ik mijn vob bestand op dvd zonder ifo bestand want die stond niet op de dvd

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:56:
ik heb het toch voor elkaar gekregen met isobuter beta.
Maar nu het volgende probleem hoe krijg ik mijn vob bestand op dvd zonder ifo bestand want die stond niet op de dvd
ifoedit of een dvdauthor programma zoals tmpgenc dvd author, ifoedit is gratis, maar je moet wel even de tutorial doorlezen want het is niet zo een logisch programmatje

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
http://www.doom9.org/Soft21/Vobtools/ en dan DVDFab.exe downloaden (directe link werkte niet).
Als je het programma opstart kun je bij "Ander functies" kiezen voor Videomanager (video_ts.ifo) creëren. Geen idee of het werkt, kwam het toevallig vanmiddag tegen in de zoektocht naar een ander programmaatje.

@mods: Mocht de link niet in orde zijn, verwijder dan maar. Voor zover ik weet staat er op Doom9 normaal gesproken geen illegale zooi.

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 04-11-2006 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle hulp het is gelukt met ifoedit.
Opa en oma in spee vonden het geweldig om te zien.
Pagina: 1