Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een Benq DVD brander. Er staan winkels genoeg in de pricewatch bij de 1640/1650/1655 maar als je doorklikt blijkt geen van allen ze op voorraad te hebben (behalve hardware discount, maar die vragen een erg hoge prijs). Heb hier al enkele malen een melding van gemaakt bij het meldpunt, maar er gebeurt blijkbaar niets mee. Het kan toch niet zijn dat er zoals bij de 1655 (pricewatch: BenQ DW1655 16x (Dual-layer, LightScribe, Zwart)) er 21 winkels staan waarvan er slechts 1 deze brander ook daadwerkelijk kan leveren? Het zou een hoop klikwerk schelen als het een beetje opgeschoond kan worden.
Verwijderd
Alle winkels waarbij je prijsdatum 3-11 ziet staan, hebben dus blijkbaar het product staan voor weergave in de PW, en dit is het overgrote merendeel. Het is leuk dat we zaken verwijderen, maar als Shops producten gewoon opnieuw blijven publiceren, dan staat het er de volgende dag weer in.
Overigens geeft de pricewatch niet aan wat op voorraad zou zijn, maar welke shop voor welke prijs kan *leveren*. Er staan er inderdaad een paar tussen die aangeven niet meer te kunnen leveren, maar ook dat is weer een minderheid.
Overigens geeft de pricewatch niet aan wat op voorraad zou zijn, maar welke shop voor welke prijs kan *leveren*. Er staan er inderdaad een paar tussen die aangeven niet meer te kunnen leveren, maar ook dat is weer een minderheid.
Okay, duidelijk. Het probleem si echter dat de 1640/1650/1655 niet meer gemaakt en geleverd kunnen worden door Benq, dus ik durf er vergif op in te nemen dat de shops die ze niet meer op voorraad hebben er ook nooit meer aan kunnen komen.
Er zijn inderdaad een aantal shops die aangeven dat het product niet meer te leveren is, maar er zijn ook een aantal shops waarbij het product niet eens meer voorkomt op de website.
Er zijn inderdaad een aantal shops die aangeven dat het product niet meer te leveren is, maar er zijn ook een aantal shops waarbij het product niet eens meer voorkomt op de website.
Probleem had/heb ik ook, dus maar op zoek naar een waardige opvolger alleen welke, daarom heb ik maar topic gestart alleen tot nu toe weinig succesvol
[DVD] Waardige opvolger BenQ DW1655
[DVD] Waardige opvolger BenQ DW1655
www.onbereikbaar.nl
En wat kunnen wij hier in Buyers Zone hier aan doen? Dit forum is voor zaken aangaande de Pricewatch, Productsurvey, Shopsurvey, Vraag & Aanbod en de Usersurvey van de frontpage, niet om aandacht te krijgen voor een topic op het forum.
Zoals Robin al zegt. Is BZ niet de plaats voor een discussie over een waardige opvolger van een BenQ DW1655.
Topic gaat dan ook dicht.,
Topic gaat dan ook dicht.,
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()