Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nare bug in Hitmanpro

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een poosje geleden viel me al op dat er in mijn geval een probleem was in Hitmanpro 2.5.2

ik merkte op dat hitmanpro AdAware niet meer update (laatste update 18-10-2006) daarna heb ik handmatig AdAware geupdate maar als ik dan hitmanpro starte had ik weer de 18-10-2006 definities.

ik hitmanpro er helemaal afgehaald en regmechanik gebruikt om register te cleanen na een reboot herinstall zelfde probleem hij blijft op 18-10-2006. maar nog erger hij komt nu met een popup als hitmanpro start en zegt dat mn definities 16 dagen oud zijn en of ik wil updaten. ik klik op ok en zoeken naar updates dan hangt die popup tot adaware klaar is met updaten. anyway ik hou 18-10-2006 als definitie als ik dan adaware solo opstart kan ik hem wel updaten en scannen met de nieuwe defs eerst 26-10-2006 nu 02-11-2006 maar zodra ik hitmanpro start.... je raad het al... zelfs de defs in de hitmanpro map updaten helpt niet...

ik weet dat mark loman hier ook post hopelijk ziet hij dit want mailen kan niet meer op de site ;(

los van alles respect mark loman _/-\o_

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 00:01
Klopt, heb em vandaag gedownload en gedraaid en stuitte op precies hetzelfde probleem (op 4 verschillende computers)

Verwijderd

Topicstarter
Schweino schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:42:
Klopt, heb em vandaag gedownload en gedraaid en stuitte op precies hetzelfde probleem (op 4 verschillende computers)
ghehe dan zal hij het inmiddels ook wel weten vermoed ik :) ben benieuwd of hij deze post leest en reageerd. ben ook benieuwd wanneer het gefixt wordt. niet dat ik vaak spyware heb maar een aantal vrienden zijn echte spyware verzamelaars :o

Verwijderd

Zijn er hitmanpro-gebruikers die ook updateproblemen hebben met Spybot?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:01:
Zijn er hitmanpro-gebruikers die ook updateproblemen hebben met Spybot?
ja soms maar dat had ik ook toen ik spybot alleen draaide...

heb even een test gedaan hier de volgende methode werkt...

alles updaten zonder hitmanpro (elk proggie afzonderlijk starten en updaten)
de defs ook in de hitmanpro update map zetten
internet verbinding verbreken
hitmanpro draaien

dan zet hij niet meer de oude defs terug hopelijk leest mark loman dit. mogelijk heeft hij er wat aan :D

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

HitmanPro heeft ook een support pagina, lijkt me logischer dat je het daar meldt ipv op dit forum? :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.