[Intel 2200BG]Kan niet aanzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:40
Ik zat maar eens vanavond van mijn laptopje te genieten met internet (beetje surfen etc) over wi-fi omdat ik hem vandaag terugkreeg van garantie. (Betreft een HP NX6110)

Wat denk je... ben ik al ongeveer 8 uur aan het surfen ofzo, krijg ik spontaan een time-out op een website. Ik denk, mja geen probleem, gewoon refresh > time-out alweer. msn ging ook direct afmelden en mijn Remote Desktop Connection had ook geen verbinding meer. Mja, ik probeer door middel van een reboot mijn wi-fi weer aan de praat te krijgen, loopt hp wireless assistant te zeuren over: "Draadloos uit" en "draadloos gedeactiveerd", maar geen actief zijn of iets dergelijks.

Ik maar hopen dat ik net de pech heb dat mijn windows installatie in de soep is gelopen... geen succes. Ik krijg mijn wi-fi module ook niet aan de praat met intel proset/wireless. Apparaatbeheer geeft wel aan dat mijn module naar behoren werkt.

Carefish denkt dat mijn module gewoon verrot is en ik hem weer terug moet sturen. Kan iemand dit bevestigen? alvast bedankt :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Meestal zit er een FN+[functietoets] optie op notebooks om de antenne aan of uit te zetten.
Vaak met een wireless icoontje, antenne met van die boogjes er boven/naast.
Bij een aantal notebooks zit er gewoon een drukknop of schuifje/schakelaar op om de antenne mee in te schakelen of uit te schakelen.
Heb je die, indien aanwezig, niet gewoon per ongeluk uit gezet?

• Beerkeeper
Brede P schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:26:
Meestal zit er een FN+[functietoets] optie op notebooks om de antenne aan of uit te zetten.
Vaak met een wireless icoontje, antenne met van die boogjes er boven/naast.
Bij een aantal notebooks zit er gewoon een drukknop of schuifje/schakelaar op om de antenne mee in te schakelen of uit te schakelen.
Heb je die, indien aanwezig, niet gewoon per ongeluk uit gezet?
Op de nx6110 bevindt zich inderdaad een knop waarmee je hem aan/uit kan zetten, maar die werkt dus ook niet meer na het voorval... :(

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je kan eventueel een herstelpunt proberen terug te zetten, als dat niet werkt denk ik dat Carefish gelijk heeft, en je je notebook helaas weer in de RMA zult moeten doen.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb het ook soms met mijn HP NC6120. Dan gaat mijn wireless niet meer aan of wel mijn wireless maar mijn bluetooth niet. Ik weet niet exact waar het aan ligt. Maar als ik de laptop uitdruk met 4 sec uit en dan weer aan zonder wireless aan dan lukt alles weer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Beerkeeper
Brede P schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:32:
Je kan eventueel een herstelpunt proberen terug te zetten, als dat niet werkt denk ik dat Carefish gelijk heeft, en je je notebook helaas weer in de RMA zult moeten doen.
Ik heb mijn laptop inmiddels 2x geformatteerd zonder succes, dus als ik jouw oplossing volg > RMA :'(
itsalex schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:44:
Ik heb het ook soms met mijn HP NC6120. Dan gaat mijn wireless niet meer aan of wel mijn wireless maar mijn bluetooth niet. Ik weet niet exact waar het aan ligt. Maar als ik de laptop uitdruk met 4 sec uit en dan weer aan zonder wireless aan dan lukt alles weer.
Zelfs dit werkt niet eens :'(

edit: Ik wilde nog een keer kijken of het probleem zich zou herhalen, maar in het begin totaal niks. Ben ik bezig met afsluiten, gaat opeens het blauwe ledje aan van wifi. Zet ik hem weer aan, doet hij het weer \o/

[ Voor 46% gewijzigd door Beerkeeper op 03-11-2006 08:35 ]

Pagina: 1