Ik heb recent een nieuw moederbord gekocht en ben na een week alles gaan overzetten in mn PC maar nu blijk ik geen beeld te krijgen.
Ik heb het getest met 2 AGP kaarten en de onboard-vga.
De on-board VGA blijkt gewoon te werken maar beide AGP kaarten laten niks zien. De fans draaien dus hij word wel gevoed met stroom.
Specs:
2 GFX kaarten:
- Sapphire Ati Radeon X1600 PRO 512Mb (Kaart die er uiteindelijk in komt, werkte prima in mijn oude PC)
- NVidia Geforce 4 (Test kaart ergens vandaan geplukt, weet niet of hij daadwerkelijk werkt)
Moederbord: ECS K8M800-M2 met Award-Bios, On-Board VGA werkt wel (En dus heb ik toegang tot het bios mocht dit nodig zijn)
Processor: AMD Athlon 64 3000+
Geheugen: 2 X 512Mb DDR400
in de PCI slots zit een Creative geluid kaart en een ECS TV-kaart
Heb beide GFX kaarten met DVI en VGA getest.
Bios geeft niet meer dan 1 piep.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of wat er veranderd moet worden?
Ik heb het getest met 2 AGP kaarten en de onboard-vga.
De on-board VGA blijkt gewoon te werken maar beide AGP kaarten laten niks zien. De fans draaien dus hij word wel gevoed met stroom.
Specs:
2 GFX kaarten:
- Sapphire Ati Radeon X1600 PRO 512Mb (Kaart die er uiteindelijk in komt, werkte prima in mijn oude PC)
- NVidia Geforce 4 (Test kaart ergens vandaan geplukt, weet niet of hij daadwerkelijk werkt)
Moederbord: ECS K8M800-M2 met Award-Bios, On-Board VGA werkt wel (En dus heb ik toegang tot het bios mocht dit nodig zijn)
Processor: AMD Athlon 64 3000+
Geheugen: 2 X 512Mb DDR400
in de PCI slots zit een Creative geluid kaart en een ECS TV-kaart
Heb beide GFX kaarten met DVI en VGA getest.
Bios geeft niet meer dan 1 piep.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of wat er veranderd moet worden?