Toon posts:

Halve verbinding valt ineens weg...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net een beetje te pokeren en opeens valt de verbinding weg. Dus ik ging kijken of ik wel gewoon websites kon bereiken. Het rare was dat maar een aantal websites het deed en gewoon snel bereikbaar was, maar veel sites, zoals google, hotmail, cnn om maar wat te noemen, kan ie niet bereiken. De reclamebanners bovenaan got doen het ook niet. Toen viel ook msn weg. Ik deed zo'n netwerktest in Opties en daar bleek dat er een probleem was met de Key poorten en dat het kon liggen aan proxy of firewall instellingen, maar daar heb ik helemaal niks aan veranderd. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Kan er ineens iets fout staan in de router ofzo? Die probeerde ik te resetten, maar als ik het knopje ingedrukt houd gebeurt er helemaal niks :? Heb een US Robotics 8001 router en windows xp sp2.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 23:41 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50

Reptile209

- gers -

Heb je al geprobeerd om je router even uit en dan weer aan te zetten? Als 'ie (ook) al niet op knopjes reageert, kan het best zijn dat hij "hangt".

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:43:
Heb je al geprobeerd om je router even uit en dan weer aan te zetten? Als 'ie (ook) al niet op knopjes reageert, kan het best zijn dat hij "hangt".
Heb ik ook al geprobeerd ja. Heb 'm ook al geprobeerd te benaderen, maar ik weet het password niet. En om dat te wijzigen moet je 'm dus resetten :9

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
ff stekker eruit 10 sec later er weer in?

[ Voor 3% gewijzigd door Florinsz op 03-11-2006 00:11 . Reden: erin = eruit ]

Verwijderd

Topicstarter
WhiteViper schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:11:
ff stekker eruit 10 sec later er weer in?
ja dat werkte ook niet. En als je 'm reset gewoon met het kleine knopje... dan is het toch de bedoeling dat na een seconde of 15 alle lampjes uitgaan en weer aan en gaan knipperen enzo?

Verwijderd

Topicstarter
het zal wel een tijdelijk iets zijn geweest... vanmorgen deed ie het weer gewoon :{

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:55:
het zal wel een tijdelijk iets zijn geweest... vanmorgen deed ie het weer gewoon :{
Toevallig Casema? Ik zag bij mij gisteravond ook de nodige rariteiten voorbij komen. Azureus die lekker stond te uploaden, mail die binnenkomt, maar de MS site kreeg ik pas de 5e keer te pakken. DynDNS die dan weer wel, dan weer niet kon updaten.
En nog wat dingetjes. Gisteren geen tijd meer gehad en zit nu op me werk, dus kan ook niets doen. Ik kan wel m'n webmail en ftp server thuis bereiken at the moment.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nog extra software draaien zoals een firewall? Die willen soms ook eens om weet ik wat voor reden alles uitgooien, of maar de helft doorlaten.

Commandline FTW

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zal ws een DNS probleem bij je provider geweest zijn.
Pagina: 1