Ik speel FIFA dus op mijn laptop (AMD Athlon 3200+, 512 MB RAM, ATI Mobility Radeon, Windows XP) en wanneer deze in het stopcontact zit draait FIFA dubbel zo snel, onspeelbaar gewoon. Wanneer ik echter de stekker eruit trek en op batterij speel, werkt het prima, maar de batterij is dan natuurlijk voor je het weet leeg... Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Ik dank je bij voorbaat
Prik je de stekker erin tijdens het spelen of van te voren? Het klinkt alsof FIFA niet overweg kan met het opvoeren van de kloksnelheden (als je op batterijen werkt gaan chips in een energiebesparende stand met lagere snelheden) zodra er sap in wordt geprikt.
Het maakt niet uit of ik de stekker er van te voren insteek of tijdens het spelen, in beide gevallen versnelt het spel enorm.
zet je prestatie opties in je powermangement uit.. Alles gewoon hoog houden. en die multistep gedoe ook
Zou je dit wat nader kunnen uitleggen Stronkie? Ik heb in Control Panel > Power Options het power scheme op desktop gezet, is dat wat je bedoelt? Of bedoel je heel iets anders? Het instellingenscherm dat ik tijdens het opstarten kan oproepen misschien? Ik weet ook niet wat multi step is? Hopelijk kun je me verder helpen. Alvast bedankt!
Zoek eens met de GoT search naar sneller lopende spellen i.c.m. laptops e.d. Dit is een veel voorkomend probleem met spellen die op laptops worden gespeeld. Met bovenstaande moet je een heel eind kunnen komen. Nog een kleine hint: speedswitch xp 
Dit topic gaat dicht wegens te weinig informatie en inzet.
Dit topic gaat dicht wegens te weinig informatie en inzet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()