Me videokaart heeft het begeven, dus heb ik een nieuwe nodig, mooie tijd om ook mss nog de rest van me pc te upgraden hier de specs:
Cpu: Intel Pentium 4, 3000MHz
Moederbord: Gigabyte GA-81848PM (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset: Intel Breeds Hill i848P
Geheugen: 512 MB(PC2700 DDR SDRAM)
Videokaart(die is dus stuk): nVIDIA GeForce FX 5500
Harde schijf: Samsung SP1604n 160GB
Ik wil dus graag een nieuwe videokaart en dan nog mss iets erbij om het volgende er mee te kunnen (mss meer geheugen?):
Ik wil dat deze computer nog een paar jaar meegaat. Ik gebruik hem voor school dus standaard excel/word etc. moet er goed op kunnen draaien met msn en muziekje erbij, ook moet ik erop kunnen photoshoppen. Daarnaast wil ik er goed film op kunnen kijken op me 15" TFT. Ik hoef er geen Vista op te kunnen draaien.
Prijs mag maximaal 100-200 euro zijn, het liefst zo laag mogelijk, moet het zelf betalen
Overclocken hoeft niet mogelijk te zijn, doe ik niet aan.
Geluid moet wel beperkt blijven, wil graag kunnen slapen terwijl die aanstaat.
Cpu: Intel Pentium 4, 3000MHz
Moederbord: Gigabyte GA-81848PM (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset: Intel Breeds Hill i848P
Geheugen: 512 MB(PC2700 DDR SDRAM)
Videokaart(die is dus stuk): nVIDIA GeForce FX 5500
Harde schijf: Samsung SP1604n 160GB
Ik wil dus graag een nieuwe videokaart en dan nog mss iets erbij om het volgende er mee te kunnen (mss meer geheugen?):
Ik wil dat deze computer nog een paar jaar meegaat. Ik gebruik hem voor school dus standaard excel/word etc. moet er goed op kunnen draaien met msn en muziekje erbij, ook moet ik erop kunnen photoshoppen. Daarnaast wil ik er goed film op kunnen kijken op me 15" TFT. Ik hoef er geen Vista op te kunnen draaien.
Prijs mag maximaal 100-200 euro zijn, het liefst zo laag mogelijk, moet het zelf betalen
Overclocken hoeft niet mogelijk te zijn, doe ik niet aan.
Geluid moet wel beperkt blijven, wil graag kunnen slapen terwijl die aanstaat.