Daat heb je gelijk in inderdaad, maar er staat meer reclame op de rest van de site.
Overigens is dit wellicht interessant:
Gebruikersvoorwaarden
Copyright
De content is beschermd door het auteurs- en databankenrecht. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de aanbieder van de content niet toegestaan.Gebruiksvoorwaarden
De player is alleen bedoeld voor eigen raadpleging via normaal browser-bezoek. Het is niet toegestaan om de content op geautomatiseerde wijze te (laten) raadplegen, bijvoorbeeld via scripts, spiders en/of bots. Eventuele hyperlinks dienen bezoekers rechtstreeks te leiden naar de context, waarbinnen de publieke omroep de content aanbiedt, dwz. de player. Overneming, inframing, herpublicatie, of iedere bewerking van of toevoeging aan deze context zijn dus niet toegestaan. Eveneens is het niet toegestaan technische beveiligingen te omzeilen of te verwijderen, of dit voor anderen mogelijk te maken.
(afkomstig van de player zelf)
Het lijkt erop dat het voor persoonlijk gebruik niet zo'n punt moet zijn volgens het stukje over copyright, maar je mag de content volgens de gebruiksvoorwaarden niet geautomatiseerd benaderen. Nu komt dit op mij over als het dmv een script of ander programmeersel leegtrekken van de site maar andere mogelijkheden worden niet expliciet uitgesloten.
Ik denkt dat wat hier gebeurt (deze tool, icm met een downloader) valt onder 'overneming' en is dus niet toegestaan. Dit wordt feitelijk niet door de tool zelf gedaan, maar door het downloadprogramma waarvoor deze tool een hulpmiddel is.
Persoonlijk vind ik het trouwens een prima tooltje

al moet ik eerst dat andere programma eens gaan downloaden om hem goed te proberen. Ik kijk normaal via de site en dat is inderdaad vervelend soms met de slechte verbinding.