One's never alone with a rubber duck.
en als ik toch bezig ben;
wie weet de stroomverdeling van die powersnoertjes?
Geel | Zwart | Zwart | rood
_?_ _ _ ? _ _ _ ? _ _ _ ?
wie weet de stroomverdeling van die powersnoertjes?
Geel | Zwart | Zwart | rood
_?_ _ _ ? _ _ _ ? _ _ _ ?
Verwijderd
Ho Ho... aarde is NIET het zelfde als nul.
Geel = 12v (spanning)
Zwart = 0 (nul)
Rood = 5v (spanning)
Aarde die komt van de metalen delen van je kast.
Geel = 12v (spanning)
Zwart = 0 (nul)
Rood = 5v (spanning)
Aarde die komt van de metalen delen van je kast.
ok, heel leuk allemaal, maar er ging iets fout
ik sloot heel fijn mn velleman kitje aan, en ineens geluid weg, dus ik kijk naar mn speakers, zie nix. Ik draai mn hoofd weer terug, komt er toch een brandlucht mn neus binnen. Dus ik gelijk mn kast uit, en jahoor, velleman kit compleet doorgebrand, en mn koptelefoon kan ineens niet meer zo hard en produceerd een heel donker geluid

Ja, ik hoor ook thuis in het lijstje verstrooide tweakers
ik sloot heel fijn mn velleman kitje aan, en ineens geluid weg, dus ik kijk naar mn speakers, zie nix. Ik draai mn hoofd weer terug, komt er toch een brandlucht mn neus binnen. Dus ik gelijk mn kast uit, en jahoor, velleman kit compleet doorgebrand, en mn koptelefoon kan ineens niet meer zo hard en produceerd een heel donker geluid
Ja, ik hoor ook thuis in het lijstje verstrooide tweakers
Verwijderd
hallo
He Nomad je moet latijd opassen met het aan sluiten van apparaten op je power suply van je comp (nu al te laat)
ik heb nu al 2 atx voedingen van 235watt er uit geblazen
zelfs bij de winkel (na weken van onderzoek) wisten ze nog steeds niets wat er aan de had was
de 1st keer had ik hem 3 dagen niet gebruikt toen ik hem weer aan zetten deed hij geen fuck
de 2 de keer sloot ik een andere hd aan ik deed de power er weer op en paff weg voeding weer helemaal uitelkaar geploft
greetings
ThaJaguar
He Nomad je moet latijd opassen met het aan sluiten van apparaten op je power suply van je comp (nu al te laat)
ik heb nu al 2 atx voedingen van 235watt er uit geblazen
zelfs bij de winkel (na weken van onderzoek) wisten ze nog steeds niets wat er aan de had was
de 1st keer had ik hem 3 dagen niet gebruikt toen ik hem weer aan zetten deed hij geen fuck
de 2 de keer sloot ik een andere hd aan ik deed de power er weer op en paff weg voeding weer helemaal uitelkaar geploft
greetings
ThaJaguar
Als je voeding het zo simpel begeeft dan is het rotzooi!
Verwijderd
Ow sorry nomad, dan is power supply niet zomaar om alles op aan te sluiten... krijg ik nu een schadeclaim naar me toe?
hehe, Bloody-Titan see you in court!
Pagina: 1