[Outlook 2003] Reistijd meegeven aan afspraken binnen agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 2.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 13:51
Goed mijn pa is er van overtuigt dat het mogelijk is om als je een afspraak inplant in je agenda in outlook ook ergens op een manier kan aangeven dat je bijvoorbeeld 30 minuten heen en 30 minuten terug onderweg bent. Dan zou outlook automatisch deze 2 half uurtjes licht grijs maken is het ook niet mogelijk om hier iets in te plannen.

Ik kan hier niks over vinden verder, klinkt het iemand bekend in de oren? Heb uiteraard door de opties heen gebladeerd maar kan er niks over vinden.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik zie alleen dat je een afspraak het label 'Reistijd' mee kan geven, maar geen
lichtgrijze balkjes. Ik zoek verder.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zijn dat misschien niet gewoon dingen die op basis van een stukje vba oid in zijn Outlook op 't werk zitten? Ik kan me niet herinneren een optie te hebben gezien in een kale installatie van Office ? Welke versie gebruik je?
Verder hoort office niet in Client Software Algemeen maar in Officesuites en -software dus ik verplaats je topic even.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

TheGeneral schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Goed mijn pa is er van overtuigt dat het mogelijk is om als je een afspraak inplant in je agenda in outlook ook ergens op een manier kan aangeven dat je bijvoorbeeld 30 minuten heen en 30 minuten terug onderweg bent. Dan zou outlook automatisch deze 2 half uurtjes licht grijs maken is het ook niet mogelijk om hier iets in te plannen.

Ik kan hier niks over vinden verder, klinkt het iemand bekend in de oren? Heb uiteraard door de opties heen gebladeerd maar kan er niks over vinden.
Nee, dit is helaas nog niet mogelijk met Outlook, onze klanten hadden dat ook al naar gevraagd wat we natuurlijk wel een keer gaan bouwen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prengerclan
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 26-02 16:12
Word tijd dat het er in komt apple heeft de functie wel dus zo mooilijk kan het niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:36

g0tanks

Moderator CSA
Mocht je hier een specifieke vraag over hebben, open dan a.u.b. een nieuw topic. Het heeft niet zoveel zin om een topic van 18 jaar oud omhoog te halen. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.