[Nieuws] Leeg artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nieuws: Dertien 500GB-harddisks onderzocht

Ik denk niet dat hierbij veel uitleg nodig is... :X

Verder is er een overvloed aan overbodige reacties, dus als een modje dit spot.. :+ Staan er een boel op +3 zelfs!?! :o :/

edit:
Onderhand krijg ik een inlog-venster te zien als ik de pagina wil bezoeken, als ik weiger kom ik er niet in..

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 02-11-2006 19:44 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Zo te zien inmiddels terug onder embargo en van de FP af :) .

DM!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:18
Jup:
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Van de FP is het inderdaad af, ook is het daar bij 'nieuws' weg. Het staat alleen, ook na een harde refresh, nog in mijn tracker hier rechts... > Fixed.

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 02-11-2006 19:47 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die tracker wordt dan ook om de zoveel minuten geparst en voor de komende tijd dan ook statisch geleverd aan de niet-abonneehouders. Het duurt even voordat die posting dan ook uit de tracker is verdwenen.

• ram.con
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

[lichtelijk off-topic]Het zou wel grappig zijn om te kunnen zien aan welke artikelen er momenteel geschreven wordt...alleen, dan gaat iedereen zijn reacties al prepareren en F5'en om maar een FiPo te hebben[/lichtelijk off-topic]

Wat gebeurt er met de reacties die nu reeds geplaatst zijn (meer of minder geslaagde pogingen tot humor)...bij voorbaat weggemod of verdwijnen ze gewoon?
Nou goed, ik zal zien.

Edit: ah, getrasht...

[ Voor 2% gewijzigd door ram.con op 02-11-2006 20:19 . Reden: nieuw nieuws - moet wat sneller leren typen ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42
De reacties die reeds geplaatst waren, zijn allemaal in /dev/null verdwenen.

Overigens; het is voor abbo's inderdaad mogelijk om te zien aan welke artikelen er momenteel gewerkt wordt.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

ram.con schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:11:
[lichtelijk off-topic]Het zou wel grappig zijn om te kunnen zien aan welke artikelen er momenteel geschreven wordt...alleen, dan gaat iedereen zijn reacties al prepareren en F5'en om maar een FiPo te hebben[/lichtelijk off-topic]
'Upcoming news' is een abbonee functie ;) .

DM!

• ram.con
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Hielko schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:17:
De reacties die reeds geplaatst waren, zijn allemaal in /dev/null verdwenen.

Overigens; het is voor abbo's inderdaad mogelijk om te zien aan welke artikelen er momenteel gewerkt wordt.
Ok, ja. Dat heb lang geleden ook ooit doorgelezen. Zal maar weer eens kijken of ik wat voor t.net over heb >:)
Pagina: 1