Toon posts:

Probleem met toevoegen contactpersonen MSN

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het toevoegen van contactpersonen op msn. Als ik ze toevoeg blijven ze alleen met hun email in mijn lijst staan. Als ik dubbelklik op hun email om een berichtje te versturen staat er boven in het berichtmenu:

mail is niet in je contactpersonenlijst opgenome. Klik hier als je hem of haar nu wilt toevoegen.

Als ik dat doe dan blijft de melding staan. Ik kan dus blijven klikken zonder resultaat.

Ik werk met windows xp pro en messenger versie 8.0 (build 8.0.0812.00)

Als ik op een andere computer op msn inlog staat de persoon wel met zijn nick in mijn lijst. Herstellen van msn heb ik ook al geprobeerd en dit werkt helaas ook niet.

Iemand een suggestie die mogelijk oplossing kan bieden?

bvd sander

Verwijderd

Hebben ze jou al geautoriseerd?

Verwijderd

Topicstarter
Die personen zien in sommige gevallen ook niets. En bij een persoon heb ik een express bericht gestuurd, die heeft mij toen toegevoegd en daar sta ik nu wel bij in de lijst. Die zie ik echter nog steeds alleen met een mail met die melding

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem bij 2 toegevoegde personen. Zij zien mij wel online maar in mijn contactenlijst blijven ze offline. Wanneer ze een gesprek openen met mij blijf ik ook de melding behouden dat ze niet in de lijst zijn opgenomen en de link aanklikken werkt niet. Kan er ook nergens een oplossing voor vinden. Denk een bug in de laatste versie?