Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] 2 Errors bij Buddy en voorkeuren

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom steeds 2 erros tegen, dat heb ik met 2 verschillende accounts, eentje die ik vandaag aangemaakt heb een een ander account die ik eerst gebruikte.

Error 1:
Als ik op Buddy klik krijg ik de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://backsplash.nl/error_buddy.png

Error 2:
Als ik mijn voorkeuren aangepast heb krijg ik de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://backsplash.nl/error_voorkeuren.png
Mijn voorkeuren worden overigens wel opgeslagen.

Ik heb dit al meerdere dagen op 2 pc's eentje met een verse installatie waar ik nog niet op tweakers was geweest, op beide pc's staat Xp en ik gebruik de nieuwste versie van mozilla firefox. deze problemen heb ik dus op 2 accounts, deze account is vandaag aangemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 17:07 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

1 is geen error, je hebt gewoon nog geen buddies
2 is ook geen error want na het aanpassen van je voorkeuren wordt je gewoon weer geredirect naar de pagina waar je vandaar komt. In dit geval dus de pagina waar je 'error' 1 al kreeg.

Maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt? Je kent onze policy toch mbt kloontjes?

Intentionally left blank

• BackSplash
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-11-2021
crisp schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:11:
1 is geen error, je hebt gewoon nog geen buddies
2 is ook geen error want na het aanpassen van je voorkeuren wordt je gewoon weer geredirect naar de pagina waar je vandaar komt. In dit geval dus de pagina waar je 'error' 1 al kreeg.

Maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt? Je kent onze policy toch mbt kloontjes?
Wou ff testen of het niet aan mijn account lag, en heb een mailtje gestuurd of deze account verwijderd kon worden aangezien ik hier toch nog niet zoveel mee gereageerd heb.

Een maat van mij heeft mij als buddy, maar ik krijg hem niet te zien zoiets toch de bedoeling?

[ Voor 7% gewijzigd door BackSplash op 02-11-2006 17:22 ]

LCARS rulez - To boldly go where no one has ever gone before.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lytsesippe schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:20:
[...]

Wou ff testen of het niet aan mijn account lag, en heb een mailtje gestuurd of deze account verwijderd kon worden aangezien ik hier toch nog niet zoveel mee gereageerd heb.
Dergelijke tests kan je beter aan ons overlaten ;)
Maar goed:
Een maat van mij heeft mij als buddy, maar ik krijg hem niet te zien zoiets toch de bedoeling?
Nee, het is niet zo dat jij dan automagisch ook hem te zien krijgt, je zal hem zelf aan je buddies moeten toevoegen.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dus: geen bug :)

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 03-11-2006 12:56 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.