Toon posts:

kan volume [XP Prof.] niet meer maximaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien gemakkelijk op te lossen, maar mij lukt het niet. Ik kan sinds kort n.l. volume van Win XP Prof. niet meer maximaliseren. Als ik het volume-icoontje op quick-balk rechtsondering dubbelklik, dan komt hij meteen op de taakbalk, en kan ik hem niet openen [maximaliseren] hoe vaak ik er ook op klik. Volume blijft op de taakbalk vastzitten, wat ik ook doe, en op de rechtermuisknop drukken, dan zie ik alleen maar: verplaatsen, minimaliseren en sluiten.

Via start menu volume gebeurt hetzelfde; volume gaat meteen naar de taakbalk en het lukt me daar niet om te openen [want ik wil graag mijn mic aan en uit kunnen zetten].

Als je mij kan helpen, alvast heel erg bedankt.

H.

Ps. PC is virusvrij en heeft geen last van spyware; ik heb alles gescand.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Al eens gereboot?

Het kan zijn dat een ander programma zoals nvidia die heeft probeert te starten en dan gelijk de volume manager van windows weer dichtknalt. Ik heb dat bij mijn laptop als ik op energie beheer klik

[ Voor 85% gewijzigd door Megamind op 02-11-2006 16:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere manier gevonden; via Via audio deck van mijn Via ac'97 audio driver. Daar zit een Mixer in, waar je alles kan regelen, ook de microfoon gelukkig. Maar toch vreemd, dat ik de volume mixer van Windows niet open krijg.

H.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 20:20
onlangs van resolutie gewijzigd?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

da's grappig joh, gebruik je meerdere schermen ? dan zal ie op t 2de scherm staan. zoniet pak taskmanager er even bij.

kies bij proces switch to of probeer een van de andere opties, werkt altijd prima bij het Alt-tabben van games.

succes