[FP] Vista lanceer data artikel

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28
Heren,

op de FP staat DIT artikel. Daar staat in dat het migratieprogramma van Vista gratis zou zijn. Deze bewerking is echter niet waar. Voor deze upgrade betaald men de administratiekosten en verzendkosten die gemaakt worden door de OEM, en of door MS.

Zie : http://event.asus.com/vistaupgrade/

Additional shipping, handling and other fees may apply. Alternative Upgrade Choices may also require additional charges. Please refer to Authorized Fulfillment Center (AFC) website: http://upgradeweb.moduslink.com for more information on the Express Windows Vista™ Upgrade Program.

Graag ontvang ik wel de credits in het artikel :)

..::System Specs::..

Verwijderd

De software, ofwel de upgrade, is gewoon gratis. De methode waarop je die software wil ontvangen kan kosten met zich meebrengen, maar dat maakt niet dat de upgrade niet gratis is. Het is op dit moment met veel produkten al zo dat je een download krijgt tegen een bepaalde prijs, maar je eventueel ook nog een CD/DVD kan ontvangen tegen een bepaalde vergoeding.

Het verhaal alternative upgrade choices wil alleen zeggen dat als je aanspraak maakt op een gratis instapversie, je dus niet de deluxe editie gratis krijgt, maar er daarvoor wel gekozen kan worden tegen bijbetaling van een X bedrag.

Het lijkt me dus dat de informatie in het artikel prima is :)

Verwijderd

is de download nou wel of niet gratis?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

metfloppus.gif :)

Verder: als het woordje 'kan' in de betreffende zin niet was onderstreept omdat er een hyperlink naar de details van de actie achter zat, had ik 'em los onderstreept. Da's namelijk een niet onbelangrijk woord: het KAN gratis. Zoals vrijwel alles zijn er ook deals te bedenken waar je moet bijbetalen - bijvoorbeeld voor een extra mooie doos of zo - maar dat is geen regel.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.