Toon posts:

installatie windows 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo,

Ik heb een packardbell laptop (http://support.packardbel....php?m=home&pn=PB22D00056) waarop windows xp home ed. standaard op is geinstalleerd. Ik wil dus nu windows 2003 op mijn laptop installeren maar ik weet niet of mijn garantie dan vervalt. Ik heb de windows xp cd niet bijgekregen maar later wel de cd van smartrestore omdat smartrestore niet werkte. Als ik mij niet vergis zit windows xp ook in die cd samen met word en andere software die ik er standaard bijkregen had. Maar als ik windows 2003 ga installeren weet ik niet of ik mijn laptop later terug naar de fabrieksinstellingen (dus windows xp met bijgeleverde software) kan terugzetten .

En kan ik alle programma's die ik op xp geinstalleerd heb ook met windows 2003 gebruiken?

dank u

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:22:
Ik wil dus nu windows 2003 op mijn laptop installeren maar ik weet niet of mijn garantie dan vervalt.
Nee. Garantie vervalt niet. Support wel.
Ik En kan ik alle programma's die ik op xp geinstalleerd heb ook met windows 2003 gebruiken?
In principe kan het best.

Overigens snap ik niet waarom je Server 2K3 als Desktop OS wilt gaan gebruiken maar dat terzijde.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
kan ik daarna terug naar de fabrieksinstellingen?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:52:
kan ik daarna terug naar de fabrieksinstellingen?
Als jij restore cd's hebt die werken wel ja.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat is technisch mogelijk, of het geblokkeerd is ligt aan PB.
Bel anders even Packard Bell.
Dit zijn dingen die je door een kleine inspanning kunt vinden op de website hiervan. Of in de boekjes bij je laptop. Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees hierover de Algemene gedragsregels (Netiquette)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een tweede partitie aangemaakt waar ik windows 2003 op wil installeren, zal ik na de installatie bij het opstarten een keuze kunnen maken tussen de besturingssystemen of moet ik daar iets extra voor installeren?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Als hij de software ook daadwerkelijk in windows 2003 installeert wel ja.
ik heb het idee dat de topicstarter zich afvraagt of de software die op xp is geinstalleerd straks ook op te starten is via windows 2003. en ne dat is natuurlijk niet zo.
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:17:
ik heb nu een tweede partitie aangemaakt waar ik windows 2003 op wil installeren, zal ik na de installatie bij het opstarten een keuze kunnen maken tussen de besturingssystemen of moet ik daar iets extra voor installeren?
Hoef je niets voor te doen. Als het goed is ziet windows 2003 wel dat er xp opstaat en zal hij een bootmenutje aanmaken.

[ Voor 36% gewijzigd door job op 02-11-2006 16:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
dank u

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
sehzades zoals ik net al zei is het de bedoeling dat je zelf wat moeite doet om die antwoorden te vinden. GoT is geen helpdesk die je alles stap voor stap gaat voorkauwen ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:10:
Dat is technisch mogelijk, of het geblokkeerd is ligt aan PB.
Bel anders even Packard Bell.
Ik heb nu een probleem met mijn videokaart. Ik heb ervoor gebelt naar PB, en die wou dat ik naar de fabrieksinstellingen ging met mijn recovery cd, en daarna moest ik terug bellen. Het probleem is dat wanneer ik die wil installeren ik de volgende foutboodschap krijgt "OS <> CD". Dus hij wilt dat ik de orginele windows xp installeer, die ik al lang heb verwijdert. Ik ga nu terug bellen om mijn laptop te laten halen. Nu weet ik niet of ik moet zeggen dat de originele er niet meer op staat.
Pagina: 1