welke router?!

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-03 16:40
mijn US robotics 8054 heeft het wss begeven. ik ben nu opzoek naar een andere router.
ik zit zelf te denken aan een linksys, (WRT54G) maar ik zie deze de laatste tijd steeds vaker terugkomen met uitval (verbinding weg.. verbinding weer terug.. verbinding weer weg.. en weer terug)
(bedraad en draadloos). het moet een draadloze router zijn. en het moet een goede zijn die langer mee gaat als 1 jaar.. moet goed te configureren zijn (heb 6 werkstations staan, 1 server.) waarvan 3 werkstations achter een aparte switch zitten. wirreles moet natuurlijk goed zijn. te flashen firmware (in de vorm van gehackte/tweaked) is leuk maar als de router goed werkt uit de fabriek is het ook leuk

wat is jullie (gouden) tip?

Reloader/Dave

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-03 18:19
Ik zou zeggen: check de productsurvey op de frontpage eens :Y

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben ook op zoek naa reen andere router. Heb nu een brak Sweex-ding. Ik had de Linksys WRT54GC op het oog. Oa. omdat die veel goedkoper is dan de WRT54G. Of zit er dan een addertje onder het gras?

• Reloader
als k het zo lees... dan hoop ik dat mijn 8054 nog te redden valt en dan de nieuwste firmware versie erop. als ik nu een WRT54G koop is het ws een versie5.0 en das brak.... heb geen tijdom te gaan zoeken naar een 3 of 4 omdat ik (als de 8054 niet te redden is) zsm een nieuwe router moet... geen router is geen internet is geen server. is geen werkstations etc etc...thx voor de tip nog niet aangedacht om productsurvey's te kijken ;)

Verwijderd

voor zover ik weet kan je die linksys routers ook downgraden en/of 3rdparty firmware gerbuiken :)

• Reloader
t schijnt dat ze de 5.0 maar de helft RAM en ROM heeft.. dus daar is nog geen thirdparty firmware voor te vinden //. (d8 ik)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:14

BHQ

Neem de WRT54GL. Linux-based broertje van de WRT54G. Kan je ook zonder probs bijv. DD-WRT op knallen :)
Pagina: 1