Toon posts:

Wie wil mij helpen .

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op stage en heb een heel moeilijke opdracht gekregen van mijn werkgever, terwijl ik weinig verstand heb van netwerk :S.

Willen jullie mij AUB helpen , want ik wil ze niet teleurstellen.

Atis Telecommunicatie BV wil in haar netwerk MS DynamicsCRM gaan opnemen als Customer Relations Managment systeem en MS Dynamics Navision.

Hiervoor dient te worden onderzocht welke hard en software wij extra nodig hebben naast de nu beschikbare soft en hardware, houdt hierbij rekening met het feit dat bepaalde software versies niet in combinatie door MS worden ondersteunt. Dit betekent in de regel dat de software wel gemerkt maar dat ms er geen support op uitoefent en dat problemen dus niet behulp van MS opgelost kunnen worden.

Mvg.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
het lijkt me niet de bedoeling dat je bedrijfsnamen gaat spammen?

Heeft ook een computer!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als je problemen hebt kan je toch altijd je stagebegeleider aanschieten :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

De bedoeling van een stage is juist dat je zelfstandig dingen uitzoekt, op basis van ervaring en de dingen die je nog niet weet... zodat je juist wat leert.

Je hebt het over een netwerk, maar vervolgens ga je over op hard- en software die extra nodig is. Probeer eerst eens uit te werken wat precies de opdracht is, wat je precies te weten moet komen, hoe je aan ontbrekende kennis moet komen en wat de huidige situatie is.

Veel leveranciers hebben informatie over wat er precies wordt ondersteunt e.d., dat is een begin.

Edit: en natuurlijk succes gewenst :)

[ Voor 3% gewijzigd door Motrax op 02-11-2006 13:57 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In elk geval lijkt t me niet de bedoeling dat wij jouw stage opdracht gaan uitvoeren.
Neem eens contact op met de leverancier van de software en vraag naar systeemeisen.
Kijk dan eens wat er al staat, informeer hiervoor bijvoorbeeld eens op de automatiserings afdeling

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-02 12:47

SeatRider

Hips don't lie

Het lijkt mij ook niet de bedoeling dat wij jouw (school/stage)werk gaan doen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
ik mocht van mij stagebegeleider een forum aanmaken .

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Dat mag dan misschien wel van jouw stagebegeleider maar het is niet gewenst om hier "huiswerkvragen" te stellen.

btw een forum aanmaken is iets heel anders

Let's get lost! I know the way

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is inderdaad niet de bedoeling op GoT - wij willen/eisen van je dat zelf inzet toont in je topicstart en in alle replies die je plaatst, daarnaast verwcahten we een goede topic titel en een duidelijke topicstart.

Aan alle drie de voorwaarden voldoe je niet, omdat je ook nog eens bezig bent met een schoolopdracht (of je die nu op stage doet of niet) denk ik niet dat we je goed zouden helpen als we je vragen hier zouden gaan beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.