Me scherm is omgedraaid via een sneltoets combinatie iemand een idee, ik krijg alleen screensaver resultaten als ik er naar zoek. Me start button staat nu aan de bovenkant, dus op de kop
Verwijderd
gewoon terug slepen.
duurt soms ff voordat je hem te pakke krijgt hoor, maar gewoon d`r af trekken
duurt soms ff voordat je hem te pakke krijgt hoor, maar gewoon d`r af trekken
Wat voor een videokaart heb je erin zitten? Met een ATi kaart kan je bij de geavanceerde opties de draaihoek instellen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bij Intel kaartjes is het standaard ctrl+alt+pijltje naar boven/beneden
Dat is toch wel heel duidelijk imho.Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:49:
Me scherm is omgedraaid via een sneltoets combinatie iemand een idee, ik krijg alleen screensaver resultaten als ik er naar zoek. Me start button staat nu aan de bovenkant, dus op de kop
Ik denk dat je het kunt wijzigen zoals hierboven al een aantal keer gezegd, bij de beeldscherm eigenschappen en dan geavanceerd. Daar moet je van je grafische kaart wel een optie hebben om het weer terug te draaien. Overigens in het ergste geval even je drivers deïnstalleren en weer opnieuw installeren, dan zou het weer goed moeten zijn.
Mocht bovenstaande niet werken, zet dan je monitor ondersteboven neer.
Je kan toch zelf ook even wat moeite doen? Had je toch zat over kunnen vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()